• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080201430
  • خبرنگار : 71613

مربی سابق تیم ملی صحرانوردی:

گفتند حدادی سوت بزند میلیاردها تومان جور می‌شود اما چه شد؟ / وزارت جواب خانواده دوومیدانی را بدهد

گفتند حدادی سوت بزند میلیاردها تومان جور می‌شود اما چه شد؟ / وزارت جواب خانواده دوومیدانی را بدهد

مربی سابق تیم ملی دوومیدانی مدعی شد فدراسیون توان تامین هزینه‌های اعزام تیم ملی صحرانوردی به قهرمانی آسیا را نداشت.  

به گزارش ایسنا، مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا از یکشنبه، ۲۹ مهر به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار شد اما فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد که به دلیل صدور دیرهنگام ویزا از سوی کشور میزبان، تیم ملی ایران به این مسابقات اعزام نشد. در پی این ماجرا جلیل ناصری یکی از ملی‌پوشانی که قرار بود اعزام شود، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دوومیدانی خداحافظی کرد. او همچنین اعلام کرد حتی یک اردو هم برای این مسابقات برگزار نشده بود.  

حسن شیرقوی مربی سابق تیم ملی صحرانوردی در مورد لغو اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا به ایسنا گفت: صحرانوردی همیشه اعزام داشته اما آقای احسان حدادی محبت کرده و فکر کنم یک نوآوری از آمریکا آورده که اردوها و مسابقات را لغو کرده است!

او در این مورد مدعی شد: آنها توان تامین پول اعزام را نداشتند. از باشگاه‌ها درخواست پول کردند اما چون برای باشگاه‌ها ارزش قائل نشدند، هیچ باشگاهی حاضر نشد به آنها پول بدهد تا صحرانوردی را اعزام کنند.

شیرقوی مدعی شد: دبیر فدراسیون دوومیدانی به من گفت باشگاه کارا ماشین یک میلیارد و نیم به ما بدهد تا تیم را اعزام کنیم اما گفتم ۲۲ میلیارد برای لیگ و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم برای اختتامیه هزینه کرده‌ایم اما فدراسیون در سایت رسمی خودش یک خسته نباشید هم به باشگاه نگفت، ما نمی‌دهیم. شما که می‌گفتید احسان حدادی سوت بزند میلیاردها تومان پول اینجا می‌ریزد چطور برای صحرانوردی عاجز هستید؟

شیرقوی با بیان اینکه وزارت ورزش باید هرچه سریع‌تر جوابگوی خانواده دوومیدانی باشد، ادامه داد: احسان حدادی از روزی که آمده حقوق قهرمانان را قطع کرده است. او با اعزام نکردن به مسابقات آسیایی، دوی صحرانوردی را نابود کرد. ورزشکاران با نان پنیر و آبگوشت، ۲۰ سال است خون دل خورده و با کارگری کرده‌اند تا به تیم ملی برسند اما به آنها هم رحم نکرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha