• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403080201333
  • خبرنگار : 90047

نبود کمپ تمرینی مشکل هاکی بازان برای شرکت در جهانی کرواسی

نبود کمپ تمرینی مشکل هاکی بازان برای شرکت در جهانی کرواسی

سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن مردان گفت: در شرایطی تیم هاکی مردان را برای شرکت در جهانی کرواسی آماده می‌کنیم که به دلیل نداشتن کمپ تیم‌های ملی هر بار به دنبال اجاره مکان در جاهای مختلف هستیم.

رجب نورانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی هاکی داخل سالن مردان برای شرکت در مسابقات جهانی کرواسی اظهار کرد: برای‌ آماده سازی مردان جهت شرکت در این تورنمنت ۷ مرحله اردو پیش‌بینی کرده بودیم که از ۲۶ بازیکن دعوت شده در نهایت ۱۲ نفر به کرواسی اعزام خواهند شد. تلاش بر این است که در چهارمین حضور خود در مسابقات جهانی، جایگاه خود را از سومی جهان ارتقاء دهیم و کاپ قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

وی گفت: تیم ایران در این دوره از مسابقات با تیم‌های آرژانتین قهرمان قاره آمریکا، آلمان قهرمان قاره اروپا و مالزی همگروه است و شرایط سختی برای رسیدن به سکوی قهرمانی داریم اما با این وجود با جوانگرایی که در تیم نسبت به ۲ سال گذشته انجام شده سعی خواهیم کرد در چهارمین حضور خود در مسابقات جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن مردان افزود: با وجود این که قهرمان آسیا و در رنکینگ دوم جهان هستیم اما از نظر سخت افزاری با مشکلات زیادی مواجه هستیم و انتظار داریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از این تیم داشته باشد. در حال حاضر اکثر تیم‌ها از جمله کبدی، والیبال ، بسکتبال و... کمپ تیم‌های ملی دارند و هر زمان بخواهند تمرینات خود را برگزار می‌کنند اما هاکی چون فضای تمرینی اختصاصی ندارد هر بار برای برگزاری تمرینات باید به دنبال جا در تهران و یا شهرستان‌های مختلف برای تمرینات خود باشد و این شرایط خوبی را برای ملی پوشان این رشته رقم نمی‌زند.

نورانی ادامه داد: اگر کمپ تیم‌های ملی داشته باشیم و تمرینات در یک فضای مشخص برگزار شود دیگر مجبور نیستیم هر بار دنبال پیدا کردن جای مناسب در شهرستان‌ها و یا تهران باشیم. البته فدراسیون تلاش می‌کند تمام امکانات لازم را در اختیار تیم ملی هاکی مردان قرار دهد و مشکل تجهیزات نداریم، دغدغه اصلی ما نداشتن فضای تمرینی اختصاصی است که روی کیفیت تمرینات تاثیر نامطلوبی می‌گذارد.

او در ارزیابی از حریفان جهانی خود نیز گفت: آلمان، بلژیک، لهستان و اتریش که قهرمان جهان است در هر تورنمنتی برای ما مشکل ساز بودند و شرایط سختی برابر این تیم‌ها داریم. این بار عزم خود را جزم کردیم که ابتدا از مرحله مقدماتی صعود کنیم و سپس در مراحل بعدی از تمام ظرفیت خود برای رسیدن به جایگاه قهرمانی استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha