• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080201147
  • خبرنگار : 50589

سطح دو لیگ قهرمانان آسیا

روشن-تراکتور/ شاگردان اسکو در پی تثبیت صدرنشینی

روشن-تراکتور/ شاگردان اسکو در پی تثبیت صدرنشینی

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور در پی ادامه روند صدرنشینی خود در گروه A سطح دو لیگ قهرمانان آسیا است.

تراکتور ایران و روشن تاجیکستان در جریان هفته سوم سطح دو لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه مرکزی دوشنبه به دیدار هم خواهند رفت.

تراکتوری‌ها رقابت های آسیایی را مقتدرانه آغاز کردند. آن‌ها در اولین دیدار خود در قطر، سه بر صفر الوکره را در هم کوبیدند و حالا در پی تثبیت جایگاه خود در صدر جدول گروه A هستند.

قرار بود این دیدار سومین نبرد آسیایی شاگردان اسکوچیچ باشد اما باتوجه به عدم سفر تیم موهون باگان هند به تبریز و تصمیم AFC مبنی بر کنار گذاشتن این تیم از جدول مسابقات، گروه A با سه تیم به مسابقات ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در نقطه مقابل روشن تاجیکستان در لیگ این کشور با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به استقلالِ صدرنشین در رتبه چهارم قرار دارد و در بازی‌های آسیایی هم به الوکره قطر باخته تا تیم قعرنشین گروه A باشد.

نکته جالب اینکه تیم روشن تاجیکستان، از یک ایرانی روی نیمکت خود بهره می‌برد و مسعود نظرزاده سرمربی این تیم است. او سابقه دستیاری فراز کمالوند در تراکتور را دارد و باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

وضعیت جدول: تراکتور با سه امتیاز صدرنشین است و روشن بدون امتیاز در رده آخر گروه قرار دارد.

اسکوچیچ: می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از این بازی اظهار کرد: انتظار برد از این بازی را داریم. می‌خواهیم بازی جذابی انجام دهیم. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. نظم تاکتیکی دارند و بازی راحتی نداریم. می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی ادامه داد: چند بازیکن ما هفته گذشته مصدوم شدند. اما تیم بسیار خوبی هستیم و می‌خواهیم با نتیجه مطلوب این دیدار را به پایان برسانیم.

اسکوچیچ ادامه داد: بازی تیم روشن مقابل الوکره را دیدم. نتیجه می‌توانست متفاوت باشد و روشن تیم سرسختی است. ما باید با جدیت بازی کنیم و تیم حریف را دست کم نگیریم.

سرمربی روشن تاجیکستان: شکست تراکتور امیدمان برای صعود را روشن می‌کند

مسعود علی نظرزاده، سرمربی تیم فوتبال روشن تاجیکستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور ایران اظهار کرد: تیم روشن عملکرد خوبی در دو مسابقه قبلی لیگ قهرمانان ارائه کرد و این عامل، ما را برای برتری در مسابقه فردا امیدوار می‌کند. آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان در شرایط ذهنی خوبی قرار دارند.

سرمربی روشن تاجیکستان با اشاره به نتایج تیمش در رقابت‌های داخلی تاجیکستان اضافه کرد: با اینکه به فینال جام حذفی صعود نکردیم، هنوز در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیای ۲ شانس موفقیت داریم. برای برد به زمین می‌رویم و پیروزی در این مسابقه، امیدهای ما برای صعود به دور بعدی را روشن می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha