• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080100669
  • منبع : نمایندگی فارس

یادواره شهدای بنیاد مسکن فارس برگزار شد

یادواره شهدای بنیاد مسکن فارس برگزار شد

ایسنا/فارس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با برگزاری یادواره شهدای بنیاد مسکن به استقبال برگزاری کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس رفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس امروز، اول آبان‌ماه در این یادواره گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت موضوعی است که روشنگر راه همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه تعالی ارزش‌های شهید و شهادت است.

سید علیرضا حمیدی با بیان اینکه امام حسین(ع) به بشریت درس آزادگی و عزتمندی آموخت، افزود: همه مسلمانان  به اهل بیت پیامبر (ص) ارادت قلبی دارند. امام حسین(ع) با قیام خود درس آزادگی، ایستادگی، استقامت، مبارزه با ظالم و فساد و دفاع از مظلوم به همه ما آموخت و نشان دادند که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

وی افزود: امروز نیز در غزه، لبنان و مناطقی از سوریه و ضاحیه بیروت صحنه مقابله ظالم و مظلوم است و همه شاهدیم که چگونه فرهنگ ایثار و شهادت بر توسعه طلبی‌های رژیم صهیونیستی غالب و پیروز می‌شود.

حمیدی بیان کرد: دومین کنگره ۱۵ هزار شهید فارس از ۴ تا ۱۰ آبان‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد و همه ما وظیفه داریم برای بهتر برگزار شدن این کنگره همه تلاش خود را به‌کار گیریم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در امور اقشار بسیج نیز در ادامه این یادواره گفت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۰ برنامه اجلاسیه برگزار شده است.

امیر جاهدی ادامه داد: دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس طی روزهای ۴ تا ۱۰ آبان‌ماه در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان برگزار خواهد شد و از ظرفیت‌های مختلف استان حداکثر بهره‌برداری استفاده شده است تا شاهد مشارکت عمومی تمامی آحاد جامعه در این کنگره باشیم.

وی، زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را موضوعی دانست که باید همه اقشار جامعه نسبت به آن همت گمارند و سپس افزود: امروز شاهد رویارویی جبهه کفر در برابر جبهه اسلام در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

جاهدی بیان کرد: امروز شاهد بمباران نواحی مختلف لبنان، غزه، ضاحیه و سرزمین‌هایی هستیم که مسلمانان بی پناه در آن هر روز شهید می‌شوند از سوی دیگر زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی شهیدان ترس را در دل دشمن می‌اندازد و بیانگر اوج ایستادگی جبهه اسلام است.

وی با بیان اینکه ۲۴ کمیته برای کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس تشکیل شده است، گفت: دفاع مقدس ما وجه تمایزی با سایر جنگ‌ها دارد و آن  بحث معنویت است که از انس شهدای ما با قرآن نشأت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از مدیران فعال در عرصه شهید و شهادت، ایثارگران و فعالان عرصه‌های فرهنگی ایثار و شهادت تقدیر به عمل آمد و در حاشیه آن هم نمایشگاهی از آثار شهدای دفاع مقدس و شهدای بنیاد مسکن استان فارس گشایش یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha