• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403080100524
  • منبع : نمایندگی ایلام

نظارت بازرسی فنی پالایشگاه گاز ایلام بر تعمیرات اساسی ۶ کار تجهیزی

نظارت بازرسی فنی پالایشگاه گاز ایلام بر تعمیرات اساسی ۶ کار تجهیزی

ایسنا/ایلام رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام از نظارت ویژه این واحد بر تعمیرات اساسی ۶ تجهیز در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: با استفاده از سیستم‌های کنترلی نظارتی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای نصب کالای استاندارد هموار می‌شود.

«بهزاد کیان‌مهر» با بیان این مطلب اظهار کرد: بازرسی فنی پالایشگاه گاز ایلام بر تعمیرات اساسی یک مخزن ذخیره سقف متحرک، یک عدد بویلر، ۲ ریبوار واحد تثبیت و ۲ سرج تانک بنتونیت واحد دانه‌بندی نظارت داشته است.

وی به مهم‌ترین فعالیت‌های این واحد در زمینه مدیریت بازرسی اشاره و بیان کرد: برگزاری نشست‌های حل و فصل مسائل فاز ۲ ، برگزاری جلسات کمیته خوردگی و جلسات IOW شیرین‌سازی و نیز هماهنگی‌های تعمیرات از مهم‌ترین فعالیت‌های این واحد در طول نیمه نخست امسال بوده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۳ هزار و ۵۶۷ نفر ساعت کار دراین واحد انجام شده است ادامه داد: نقاط پایش وضعیت برخی خطوط فرایندی با توجه به ریسک مکانیسم‌های تخریب جهت ضخامت‌سنجی تعیین و بازرسی و تست عملکردی برای ۱۳۹ عدد تجهیزات بالابری انجام و گواهینامه برای آن‌ها صادر و از تست و کالیبراسیون ۹ عدد شیر اطمینان بازرسی به‌عمل آمد.

کیان‌مهر با اشاره به اینکه در این مدت در حوزه بازرسی جوش و آزمون‌های غیرمخرب از بدنه ۴ تجهیز ثابت و بیش از ۲۰۰ نقطه از خطوط و تجهیزات ضخامت سنجی به عمل آمده و اقدامات لازم انجام شده است، گفت: تست تأیید صلاحیت ۷ نفر جوشکار، تفسیر ۲۲ اینچ رادیوگرافی و ۹ مورد تست تعیین متریال انجام و همچنین بر اجرای فیتاپ ۴۰ متر طول تسمه و ۷۰ متر طول جوشکاری داخل کمپارت‌های سقف مخزن ذخیره و نیز ۶۵ اینچ فیناپ و جوشکاری خطوط لوله‌کشی نظارت شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام، وی با بیان اینکه در بخش خوردگی بازرسی و صدور دستور العمل تعمیراتی برای واحدهای دانه‌بندی‌، پساب و مخازن انجام شد و از ۵۰۰ متر مربع رنگ‌آمیزی بازرسی به عمل آمده افزود: در حوزه بازرسی کالا نیز در قالب ۷۱ درخواست بازرسی از ۷ هزار و ۷۶۰ عدد کالا، بازرسی به عمل آمد و فعالیت‌های بازرسی مرتبط با ۱۰ پروژه ساخت تجهیزات پیگیری شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha