• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403080100275
  • خبرنگار : 50963

جشنواره اقوام در ساحل بوشهر برگزار می‌شود

جشنواره اقوام در ساحل بوشهر برگزار می‌شود

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری جشنواره اقوام در ساحل بوشهر با مشارکت دیگر استان‌ها خبر داد و عنوان کرد: جشنواره اقوام ایرانی از 2 تا 11 آبان ماه به مدت 10 شب در ساحل شهر بوشهر برای نشاط اجتماعی مردم استان با حضور اقوام مختلف از سراسر کشور با هماهنگی و همکاری دفتر اقوام نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اکبر پورات در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، اظهار داشت: این رژیم نامشروع، غاصب، جنایتکار و تروریست برای رسیدن به اهداف خود از هیچ عملیات ضد بشری فروگذاری نمی‌کند و مردم بی‌دفاع، بیگانه و غیرنظامی را به خاک و خون می‌کشد.

وی با بیان اینکه نابودی کودک‌کشان صهیونیستی نزدیک است گفت: با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت هیچ خللی در روند مبارزه با رژیم غاصب ایجاد نشده بلکه رزمندگان حزب‌الله و حماس قوی‌تر از گذشته وارد صحنه مبارزه با اسرائیل غاصب هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت فرماندهان محور مقاومت و تأکید بر دو مولفه تحقق وعده الهی که همان پیروزی حق بر باطل است به پویش همدلی ایران پرداخت و بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم انقلابی، ولایتمدار استان بوشهر اهتمام ویژه برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در پشتیبانی از جبهه مقاومت و همراهی با قرارگاه شهید شاطری و ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت داشته باشند.

پورات بر تداوم خدمات‌رسانی به مردم تأکید و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و سایر سازمان‌های مربوطه توجه به اصول پدافندی و ارتقای آمادگی‌های لازم برای پیشگیری از بروز هرگونه اخلال در روند خدمت‌رسانی درصورت وقوع تهدیدات احتمالی مد نظر قرار دهند.

وی به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرداخت و افزود: نهادهای فرهنگی و روابط عمومی دستگاه‌های مختلف توجه به مناسبت‌های پیش رو از جمله 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی و توجه به آذین‌بندی و برنامه‌ریزی لازم برای حضور پرشور در مراسم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری جشنواره اقوام در ساحل بوشهر با مشارکت دیگر استان‌ها خبر داد و عنوان کرد: جشنواره اقوام ایرانی از 2 تا 11 آبان ماه به مدت 10 شب در ساحل شهر بوشهر برای نشاط اجتماعی مردم استان با حضور اقوام مختلف از سراسر کشور با هماهنگی و همکاری دفتر اقوام نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha