• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403080100144
  • منبع : صندوق بازنشستگی کشوری

معاون صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری/ محاسبه و پرداخت مابه‌التفاوت ماه‌های گذشته

صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری/ محاسبه و پرداخت مابه‌التفاوت ماه‌های گذشته

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرآیند صدور احکام متناسب سازی بازنشستگان کشوری و محاسبه آن برابر جداول ابلاغی در حقوق مهرماه خبر داد و گفت: حقوق این ماه در دو مرحله جداگانه شامل حقوق و همچنین مبلغ ناشی از اجرای متناسب سازی به حساب این افراد واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، رضا فیضی نژاد با اعلام این خبر افزود: در اجرای جزء یک ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر متناسب سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با ۹۰درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغل همطراز و با تاکیدات و پیگیری‌های ریاست جمهور و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عصر روز گذشته (دوشنبه) پس از دریافت جداول متناسب سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تامین منابع لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی ناشی از اعمال متناسب سازی شده است.

وی گفت: صدور احکام از شب گذشته شروع شده و عملیاتی می شود که بارگذاری آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ظرف ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.

فیضی نژاد در خصوص پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان این صندوق و مابه‌التفاوت ناشی از اعمال متناسب سازی، اظهار کرد: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، منابع لازم تامین و حقوق افراد بازنشسته تا پایان روز گذشته در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب سازی مهرماه واریز می‌شود.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون مذکور در شش ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فیضی نژاد همچنین تاکید کرد: در اجرای تبصره‌های ذیل بند یک دستورالعمل متناسب سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، معادل ۹۰ درصد امتیاز فوق العاده سختی کار، فوق العاده ایثارگری ( با لحاظ تاثیر آنها در فوق العاده ویژه ) فوق العاده  کار با اشعه و سوابق مدیریتی با توجه نظام پرداخت حسب مورد، در محاسبات اخیر لحاظ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۰:۳۴

به نسبت حقوق ماه قبل 4 و خرده ای میلیون تومان کم پرداخت کردند (البته لابد در راستای تکریم بازنشستگان). تا ما نتوانیم تعهدات مالی خود را ایفا کنیم که البته به صندوق احتمالاً مربوط نیست. تا این ساعت فقط یک میلیون تومان واریز شده که شق القمر کرده اند

avatar
امروز ۱۰:۵۶

برای من بازنشسته معلم 1401 یک میلیون حکم متناسب بازی صادر شد. حقوقم 14میلیون تومن هست.