• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403080100125
  • خبرنگار : 50589

اسکوچیچ: می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم/ تمامی بازی‌ها برای ما اهمیت یکسانی دارند

اسکوچیچ: می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم/ تمامی بازی‌ها برای ما اهمیت یکسانی دارند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم حریف را دست کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، تراکتور ایران و روشن تاجیکستان فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح دو در تاجیکستان به مصاف هم می‌روند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با روشن تاجیکستان، اظهار کرد: انتظار برد از این بازی را داریم. می‌خواهیم بازی جذابی انجام دهیم. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. نظم تاکتیکی دارند و بازی راحتی نداریم. می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی ادامه داد: چند بازیکن ما هفته گذشته مصدوم شدند. اما تیم بسیار خوبی هستیم و می‌خواهیم با نتیجه مطلوب این دیدار را به پایان برسانیم.

اسکوچیچ ادامه داد: بازی تیم روشن مقابل الوکره را دیدم. نتیجه می‌توانست متفاوت باشد و روشن تیم سرسختی است. ما باید با جدیت بازی کنیم و تیم حریف را دست کم نگیریم.

وی در خصوص شکست تراکتور در دیدار با فولاد، گفت: من دو بازی را به هم مرتبط نمی‌دانم. پرونده بازی با فولاد بسته شده و فردا بازی جدید و شرایط جدید است.

وی در رابطه با اخراج تیم هندی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: این شرایط‌ پیش آمده، مطلوب هیچ کس نیست. حذف تیم هندی اتفاق خوبی نبود و ترجیح می‌دادم بازی‌های این گروه به طور کامل برگزار می‌شد؛ اما کنترل از دستمان خارج است.

سرمربی تراکتور همچنین در خصوص احتمال از بین رفتن امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی، گفت: این احتمال وجود دارد؛ با این حال تیم باکیفیتی داریم و مشکلی برای ما ایجاد نمی‌شود. من ترجیح می‌دهم در تبریز و با حضور هواداران‌مان از رقبا میزبانی کنیم و امیدوارم این مشکل در آینده مرتفع شود.

وی در خصوص جزئیات بازیکنان مصدوم تیمش، گفت: سوکول چیکالشی و مهدی عبدی مصدوم هستند و سید مهدی حسینی را هم برای این دیدار از دست داده‌ایم. با این حال تیم آماده و سرحالی را با خودمان آورده‌ایم و کیفیت لازم برای پوشش جای خالی این بازیکنان را داریم.

وی در پاسخ به این سوال، باتوجه به حضور پرتعداد بازیکنان ملی‌پوش، اولویت شما لیگ برتر است یا مسابقات آسیایی؟ اظهار کرد: تمامی رقابت‌ها و بازی‌ها برای ما اهمیت یکسان دارند.

اسکوچیچ در پایان گفت: من برای اولین بار است به کشور تاجیکستان آمده‌ام، به شما بابت ساختن چنین کشور زیبایی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha