• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403080100036
  • خبرنگار : 50034

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد

اصلاح و توسعه ۷۳ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در همدان

اصلاح و توسعه ۷۳ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و توسعه ۷۳ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در نیمه ابتدایی سال خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: به منظور بهبود خدمات‌رسانی و تأمین پایدار آب شرب، طرح اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در مناطق مختلف استان همواره در دستور کار ما قرار داد.

بختیاری‌فر تصریح کرد: ۳.۳۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه‌ی آب شهری و ۳۳.۵۶ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب روستایی در نیمه ابتدایی سال، انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، وی پیرامون اجرای خطوط انتقال آب در استان، ادامه داد: ۳۵.۸۷ کیلومتر خطوط انتقال آب روستایی در استان، اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه اصلاح و توسعه شبکه توزیع و اجرای خطوط انتقال آب، خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف کاهش هدررفت آب، افزایش ظرفیت انتقال و توزیع آب و بهبود کیفیت خدمات اجرا می‌شود و شامل؛ نوسازی و بهسازی خطوط فرسوده، احداث خطوط جدید انتقال و نصب تجهیزات پیشرفته کنترلی و پایش است.

بختیاری‌فر تأکید کرد: اصلاح و توسعه شبکه توزیع و اجرای خطوط انتقال آب با هدف تأمین آب پایدار و بهینه‌سازی مصرف، در راستای کاهش هدررفت آب و ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان عزیز برنامه‌ریزی شده است. با اجرای این طرح، انتظار می‌رود مشکلات موجود در شبکه توزیع آب به حداقل برسد و توانایی انتقال آب به مناطق مختلف افزایش پیدا کند.

وی درباره اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب، تصریح کرد: این پروژه شامل؛ جایگزینی لوله‌های قدیمی، بهینه‌سازی ایستگاه‌های پمپاژ و تقویت مخازن ذخیره آب و همچنین، استفاده از فناوری‌های نوین مانند سیستم‌های هوشمند مانیتورینگ و کنترل از راه دور، به منظور افزایش کارایی و کاهش حوادث و نشتی‌ها از دیگر اهداف این پروژه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha