• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403073023555
  • خبرنگار : 50976

نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنان از جنس ادیان توحیدی نیستند

دشمنان از جنس ادیان توحیدی نیستند

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمنان از جنس ادیان توحیدی نیستند بلکه از جنس شیطان هستند و همانند منافقین به دروغ خود را پیرو ادیان معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امشب، ۳۰ مهرماه در اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی که در راستای دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه توحید محور وحدت ماست و محور وحدت قوی‌ترین محورها است، گفت: بر یهودیان، زرتشتیان و مسیحیان که در مقابل ظلم ایستاده‌اند، درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۹۷ نفر جانباز ۴۳ آزاده و ۱۴۷ شهید از ادیان توحیدی در جنگ تحمیلی حماسه آفریدند، تصریح کرد: در فرهنگ ما اعتقاد به همه انبیا لازم است در واقع مسلمانان به فرزندان خود آموزش می‌دهند که ایمان به همه پیامبران الهی لازم است.

حاجی صادقی در ادامه سخنان خود سلام رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی( مدظله) را به خانواده ادیان شهدا منتقل کرد و گفت: باید در جهت زنده نگه داشتن نام شهدا، پاس‌داشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه قدم‌های موثر برداشت.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا فراق و دوری شهید را تحمل می‌کنند، تصریح کرد: اساس دعوت رسولان خدا به ۲ رکن استوار است، پرستش و فرمانبرداری از خداوند و مبارزه با حکمرانان ستمگر، ظاغوت‌ها و ظالمان و اساس نظام جمهوری اسلامی نیز بر اساس همین ۲ رکن استوار است.

شهیدان از اندیشه توحیدی دفاع کردند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا برجسته‌ترین افراد منتخب خدا هستند که حیات طیبه را بر حیات کوتاه دنیا ترجیح دادند، گفت: شهیدان از اندیشه توحیدی دفاع کردند و این افتخار دیگری است که دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند.

حاجی صادقی با تصریح اینکه مبارزه با سلطه ستمگران هزینه دارد، تصریح کرد: شهیدان و مجاهدان انسان‌های برگزیده و ممتازی هستند که برای استمرار حکمرانی خدا و نفی سلطه دشمنان مبارزه می‌کنند و در بین همه مجاهدین آنان که شهید می‌شوند به مقصد رسیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیات قرآن که در آن تأکید شده است شهیدان زنده هستند، اظهار کرد: شهید در فرهنگ توحیدی یعنی کسی که از حیات حیوانی و دنیایی گذشته است تا به حیات طیبه ابدی برسد بنابراین شهادت تسلیت ندارد بلکه فراق عزیزان تسلیت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha