• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403073023540
  • خبرنگار : 50653

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

به این شرایط سخت نیاز داشتیم

به این شرایط سخت نیاز داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: ما این شرایط سخت را نیاز داشتیم تا نقاط ضعف خود را پیدا کنیم و مطمئنا این ضعف‌ها را برطرف خواهیم کرد و در بازی‌های آینده پر قدرت ظاهر می‌شویم.

به گزارش ایسنا، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان در حاشیه دیدار خود در مقابل تیم زغال سنگ‌ طبس اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود تبریک می‌گویم به دو تیم بازی تماشاگر پسندی را انجام دادند. بازی بسیار پر فراز و نشیب بود، ما در ۲۰ دقیقه اول جلو افتادیم و با تغییر تکنیک حریف با اختلاف عقب افتادیم، اما خوشبختانه در ۲۰ آخر با تعویض‌هایی که انجام شد وظایف خود را به خوبی انجام دادند و موفق به کسب ۲ امتیاز شدیم.

وی ادامه داد: به تیم طبس هم تبریک می‌گویم خیلی خوب و بهتر از بازی های قبل خود بازی کردند. ما این شرایط سخت را نیاز داشتیم تا نقاط ضعف خود را پیدا کنیم و مطمئنا این ضعف‌ها را برطرف خواهیم کرد و در بازی‌های آینده پر قدرت ظاهر می‌شویم.

سپس مهدی موسوی، بازیکن تیم سپاهان گفت: همانطور که مشاهده کردید در دقایق اول بازی اختلاف ایجاد شد چرا که تیم طبس با تجربه است. در واقع باید گفت تیم ما نیز جنگنده است به دلیل اینکه خیلی از تیم‌ها خصوصیت جنگیدن را ندارند و خیلی از بازی ها را دست می‌دهند. 

وی با اشاره به اینکه سپاهان تیمی است که تا آخر می‌جنگد، افزود: این جنگیدن باعث شد نتیجه را کسب کنیم و همین روند را ادامه می‌دهیم و کار می‌کنیم تا به هدف لیگ برترمان برسیم. هنوز یکسری‌ از بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نیستند و مطمئن باشید در بازی‌های آینده هماهنگ‌تر می‌شویم.

با نبودن بازیکن اصلی مجبور شدیم پر فشار بازی کنیم

علیرضا بکماز، سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس در حاشیه دیدار خود در مقابل تیم سپاهان اظهار کرد: تبریک به تیم سپاهان. اول بازی ۴گل از تیم حریف عقب ماندیم و با تغییر تاکتیک به بازی برگشتیم چرا که یکی از بازیکنان اصلی خود را با مصدومیت در تمرینات از دست دادم و نتوانست در این بازی حاضر شود و تمام برنامه ریزی‌هایی که برای تیم سپاهان انجام داده بودیم را از دست دادیم و مجبور شدیم پر فشار بازی کنیم.

وی ادامه داد: بازی به ۶ اختلاف رسید چرا که با شروع نیمه دوم نیرو برای تعویض نداشتم و نیرو کم آوردیم. بالاخره هر باشگاهی می‌تواند سیاست‌های خود را اعمال کند. متاسفانه امسال بودجه تیم ما ۵۰درصد کم شد و در جذب بازیکن دچار مشکل شدم. اما نا گفته نماند که بازیکنانم بی‌نهایت برای بازی تلاش کردند.

بکماز در پایان با اشاره به اینکه لیگ بسیار جذابی است، یادآور شد: لیگ واقعا قابل پیش بینی نیست چرا که با اتفاق‌های امسال نتایج نزدیک به یکدیگر می‌شود. هیچکدام از تیم‌ها از قبل برنده نیست مطمئنم در ادامه راه مصدومانی که به تیم اضافه خواهند شد تیم بهتر می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha