• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403073023494
  • خبرنگار : 50604

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

ایران قوی باید ورزشکاران قوی داشته باشد/ مسئولان قدر تلاش ورزشکاران را بدانند

ایران قوی باید ورزشکاران قوی داشته باشد/ مسئولان قدر تلاش ورزشکاران را بدانند

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بر لزوم توجه ویژه مسئولین به ورزش تأکید کرد و افزود: مسئولان باید قدر تلاش ورزشکاران را بدانند و زمینه پیشرفت ورزش استان را فراهم کنند.

علی ملک شاهکوهی امروز دوشنبه ۳۰ مهر در دیداری صمیمانه با رؤسای هیئت‌های ورزشی بسیج به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، ضمن تبریک این هفته به فعالان حوزه ورزش، اظهار داشت: موفقیت‌هایی که توسط هیئت‌های ورزشی استان به دست آمده، شایسته تقدیر است.

وی همچنین به مشکلات زیرساختی در حوزه ورزش استان اشاره کرد و افزود: با وجود کمبودها و نارسایی‌های موجود در زیرساخت‌های ورزشی، جوانان استان گلستان از اقوام و مذاهب مختلف، استعدادهای بالقوه‌ای در عرصه ورزش دارند که می‌توانند در صورت فراهم شدن بستر مناسب، به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: اگر چالش‌های موجود در این عرصه با نگاه و برنامه‌ریزی دقیق از سوی مسئولین برطرف شوند، می‌توانیم شاهد اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی جهانی باشیم.

شاهکوهی همچنین اظهار داشت: توجه به جامعه ورزشی و ارزش‌گذاری به تلاش‌های ورزشکاران باعث افزایش انگیزه و روحیه آن‌ها می‌شود و این مسئله نقش کلیدی در پیشبرد ورزش استان خواهد داشت.

فرمانده سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت توجه به مسائل معنوی و تربیتی جوانان ورزشکار اشاره کرد و افزود: هیئت‌های ورزشی بسیج نقش مؤثری در تربیت نسل جوان دارند و محیط‌های ورزشی بهترین فضا برای پرورش جوانانی با ایمان قوی و تراز انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که شهدا با ایمان و اراده قوی در دفاع از کشور ایستادگی کردند، می‌توانیم از طریق ورزش نیز افرادی با همان سطح از تعهد و ایثار تربیت کنیم.

شاهکوهی همچنین بر اهمیت تقویت ایمان ورزشکاران تاکید کرد و گفت: کسب مقام و افتخار در میادین ورزشی ارزشمند است، اما داشتن ایمان قوی از آن هم مهم‌تر است.

وی به مثال‌هایی از ورزشکارانی اشاره کرد که با رعایت اصول اخلاقی و اسلامی، مانند حفظ حجاب در مسابقات بین‌المللی و عدم رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، نشانه‌های ایمان قوی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای ورزش استان در دوران پس از انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، استان گلستان به این تنوع و موفقیت در رشته‌های ورزشی دست یافته است، در حالی که در دوره طاغوت چنین امکانات و موفقیت‌هایی وجود نداشت و مسلما انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و همگی در پیشبرد آن نقش دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha