• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403073023393
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

سیستان و بلوچستان جای کاسبی سیاسی، قومی و مذهبی نیست

سیستان و بلوچستان جای کاسبی سیاسی، قومی و مذهبی نیست

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان جای آزمون و خطای مدیریتی، کاسبی سیاسی، قومی و مذهبی نیست بلکه باید تلاش کنیم در کنار یکدیگر استان را بسازیم.

رضا شریفی امروز، دوشنبه در جمع ورزشکاران سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرز، معادن، کشاورزی چهار فصل، سواحل مَکُران، دریا و اتصال به اقیانوس برای سیستان و بلوچستان یک فرصت است و البته مهمترین این فرصت‌ها نیروی انسانی نجیب، غیور و فهیم استان بوده که خود را در خدمت آرمان‌های انقلاب و نظام قرار داده است.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان علاوه بر پرداختن به ظرفیت‌های طبیعی، معدنی، کشاورزی، پتروشیمی، سواحل مَکُران و مرز به ظرفیت نیروی انسانی خبره و نخبه نیز توجه داشت به گونه‌ای که توانستیم ثابت کنیم در این استان فارس و بلوچ، شیعه و سنی می‌توانند در کنار یکدیگر کار کرده و این استان را بسازند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این استان جای آزمون و خطای مدیریتی، کاسبی سیاسی، قومی و مذهبی نیست؛ بلکه در کنار یکدیگر با وجود اختلافات سلیقه‌ای که البته طبیعی هم است کار می‌کنیم و استان را با هم خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان این است که ثابت کردیم که شیعه و سنی، زابلی و بلوچ می‌توانند کار تیمی کنند و استان را با هم بسازند.

شریفی گفت: ما این را ثابت کردیم که می‌توانیم از بین نخبگان سیستان و بلوچستان صرف نظر از مباحث قومی، مذهبی و سیاسی مدیر به سطح ملی معرفی کنیم بطوریکه در چند هفته اخیر چندین مدیر از این استان مسوولیت ملی گرفتند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان می‌تواند خودش را مدیریت کند و بزرگان قومی، مذهبی و نخبگان علمی ما در استان این ظرفیت را دارند که مسائل را احصا کنند و البته راه حل مسائل هم در خود استان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت یحیی سنوار و زنده بودن جریان حماس گفت: شر مطلق امروز یعنی اسرائیل در مقابل خیر مطلق یعنی جبهه مقاومت ایستاده است، خدا را شکرگزار هستیم که در لوای رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha