• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403073023358
  • خبرنگار : 30057

صادرات دستگاه‌های آزمون مواد تولیدی یک شرکت دانش‌بنیان به ۲۰ کشور جهان

صادرات دستگاه‌های آزمون مواد تولیدی یک شرکت دانش‌بنیان به ۲۰ کشور جهان

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمون مواد به ۲۰ کشور جهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین میرصادقی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تاسیس این شرکت اظهار کرد: ما با هدف رفع نیازهای صنعت و دانشگاه برای پیدا کردن روش‌های جامع تحقیقاتی، آزمون‌های کیفیتی، نسبت به طراحی و تولید تجهیزات آزمون مواد، سیستم‌ها و ضمائم گوناگون اقدام کردیم.

وی، آموزش نحوه‌ استفاده از دستگاه‌ها، کالیبراسیون تجهیزات، پشتیبانی تخصصی و کمک به مدیریت و تجهیز آزمایشگاه‌ها و ... را از جمله خدمات متنوع این مجموعه برشمرد و گفت: ما به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ دستگاه‌های آزمون مواد (دستگاه‌ تست‌ کشش، دستگاه تست فشار، دستگاه تست پیچش، دستگاه رئومتر، دستگاه تست خزش، دستگاه تست خمش، دستگاه تست خستگی، دستگاه تست ضربه و دستگاه تست سختی) در خاورمیانه، پیشرو در طراحی و تولید بیش از ۱۴۴ دستگاه آزمون و ۱۰۰۰ محصول جانبی هستیم.

میرصادقی افزود: همچنین محصولات ما به لحاظ کیفیتی دارای استانداردهای معتبری همچون گواهینامه‌ ISO ۹۰۰۱، استاندارد اروپائی CE، استاندارد ایران و ... بوده و به ۲۰ کشور جهان صادر می‌شوند.

وی ضمن اشاره به فعالیت شرکت در ۱۲۵ حوزه صنعت، بیان کرد: در واقع ما در صنایعی که جنس آن سیال نباشد، می‌توانیم خدمات ارائه دهیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه خاطرنشان کرد: نبود نیروی انسانی متخصص از جمله مشکلات ما است و  به دلیل مهاجرت کارکنان نگران امنیت اطلاعات و تکنولوژی شرکت هستیم.

وی از تولید «بال اسکرو» در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: بال اسکرو در واقع یک وسیله مکانیکی بوده که حرکت چرخشی را به خطی تبدیل کرده و دارای کمترین اصطکاک است.

میرصادقی، بال اسکرو را مشابه سیستم پیچ و مهره خواند و بیان کرد: این سیستم عصر جدیدی در مکانیزم‌های حرکتی ایجاد می‌کند و مکانیزم حرکتی آن مشابه بلبرینگ‌ها بوده و بدون لغزش بوده و به صورت غلتش کامل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha