• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403073023271
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دستگیری سارق منازل با اموال سرقتی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال

دستگیری سارق منازل با اموال سرقتی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق منزل که به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات به سرقت برده بود، خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر تبریز، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در این زمینه شده و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تشریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی، ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یک نفر مالخر نیز در این راستا دستگیر شد، گفت: از متهم دستگیر شده ۶ سرویس طلا و جواهر، ۶ عدد النگو، انگشتر طلا پنج عدد، تعداد دو عدد سکه پهلوی، ۲/۵ سکه طلا پهلوی قدیمی، عتیقه، تعدادی سکه طلا، گوشواره، یک جفت طلای زنانه و ۲ست دستبند دخترانه جمعا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کشف که به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در شهرستان میانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری یک متهم زن به علت فروش ۲۳ عدد سکه‌ تقلبی در بازار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبر واصله به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش چندین سکه تقلبی در سطح بازار نموده است، موضوع سریعاً در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران پلیس در محل اعلامی مشخص شد تعداد چهارنفر از بازاریان به فردی ناشناس که یک زن بوده به علت فروش جمعا مقدار ۱۸ عدد سکه تقلبی، شاکی بود که تحقیقات مقدماتی در این زمینه آغاز شد.

وی تشریح کرد: ماموران پلیس با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم زن را درحین متواری شدن شناسایی و دستگیر نمودند که در بازرسی تعداد پنج عدد سکه تقلبی نیز از وی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان مطرح کرد: متهم زن که غیربومی شهرستان بوده پس از تحقیقات پلیسچی تحویل مقام قضایی داده شد.

دستگیری ۲۱ نفر معتاد متجاهر و کشف موادمخدر در شهرستان میانه 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر پر خطر و کشف انواع موادمخدر خبر داد. 

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر اذعان کرد: این طرح در اجرای آرامش در شهر و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی با هدف دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه این طرح‌ها به صورت روزانه اجرا می‌شود، ادامه داد: ماموران پلیس در جریان این طرح موفق شدند ۲۱ نفر معتاد متجاهر و پرخطر را جمع‌آوری و به مراکز درمانی معرفی کنند و از دستاوردهای دیگر این طرح کشف مقادیری انواع موادمخدر صنعتی، سنتی بوده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha