• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403073023186
  • خبرنگار : 50184

اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خانه اسکواش کرمانشاه

اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خانه اسکواش کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص چهار میلیارد تومان اعتبار برای احداث خانه اسکواش کرمانشاه خبر داد و گفت: احداث این پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محمد حسین زاده، امروز (۳۰ مهر) در مجمع انتخابات ریاست هیات اسکواش استان کرمانشاه، با اشاره به المپیکی‌شدن رشته اسکواش برای المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس، اظهار کرد: قطعا پس از المپیکی شدن این رشته کشورهای بسیاری هستند که روی آن تمرکز پیدا کرده‌اند تا در المپیک ۲۰۲۸ مدال‌آوری کنند. 

وی افزود: ضروری است برنامه‌ریزی‌ لازم برای رشد این رشته نیز در استان صورت گیرد و استعدادها شناسایی و پرورش داده شوند. 

معاون ورزش و جوانان استان به مشکلات زیرساختی این رشته در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خانه اسکواش کرمانشاه که چند سال پیش در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کلنگ‌زنی شد هنوز در مرحله فونداسیون است و امسال حدود چهار میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است. 

وی تاکید کرد: البته طبق برآوردهای صورت گرفته این پروژه با قیمت‌های امروز حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به مرحله بهره‌برداری برسد. 

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: اگر بخواهیم برای تکمیل این پروژه منتظر اعتبارات دولتی بمانیم تا المپیک ۲۰۲۸ هم به اتمام نخواهد رسید، لذا تلاش خود را خواهیم کرد تا در کنار فدراسیون از محل اعتبارات ملی و استانی هم برای تکمیل آن اعتبار کنار بگذاریم. 

وی یادآورشد: فدراسیون اسکواش می‌تواند از محل اعتبارات مناطق محروم، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یا توازن و یا از طریق مجلس شورای اسلامی برای اتمام این پروژه اعتبار بگیرد. 

حسین زاده اضافه کرد: بهمن سال گذشته دستورالعملی به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ شد، مبنی براینکه حق شروع هیچ پروژه‌ جدیدی را ندارید و از طرفی لیست پروژه‌های نیمه‌تمام هم از ما خواسته شد که حدود ۵۳ پروژه بود. 

وی ادامه داد: بدنبال ابلاغ این دستورالعمل و احصاء پروژه‌های نیمه تمام، لیست ۱۴ بخش مانند شهرداری، بسیج و بخش خصوصی را برای ما ارسال کردند و گفته شد که با این بخش‌ها برای تکمیل پروژه‌های ناتمام تفاهم کنید. 

وی هیات اسکواش را یکی از با اخلاق‌ترین هیات‌های ورزشی استان خواند و گفت: خوشبختانه همدلی خوبی بین جامعه اسکواش کرمانشاه وجود دارد که باعث شده روندی رو به رشد را طی کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha