• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403073023074
  • منبع : نمایندگی قم

«حسین دشتی» مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم شد

«حسین دشتی» مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم شد

ایسنا/قم حجت الاسلام «حسین دشتی» با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معارفه شد.

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام امروز ۳۰ مهرماه در ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری تکریم و حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معارفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی پیش تر در منصب جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و امامت جمعه بوشهر فعالیت می‌کرد.

استکبار جهانی از توسعه گفتمان انقلاب در جهان هراس دارد

در آیین تکریم و معارفه رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های انسان‌های مؤمن و مجاهد و برگزیده شدن توسط خدا عدم هراس در طوفان حوادث روزگار است و از حرکت و تعالی فردی باز نمی‌ایستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند در رابطه با اهل جهاد فرموده که شما منتخبین من هستید، گفت: این خاصیت دنیا است که موفقیت و ناکامی توأم با یکدیگر هستند و در این دنیا خوبان و رذیلان عالم پیروزی و شکست دارند.

وی بیان کرد: یکی از برجستگی‌های مؤمنان این است که شادی آن‌ها را مغرور نمی‌کند و شکست‌ها آن‌ها را متوقف نمی‌سازد و همواره بر حوادث سوار هستند و از حوادث و تغییر و تحول روزگار برای رشد و تعالی و تقرب خود استفاده می‌کنند، تا جایی که سخت‌ترین مصیبت‌ها را می‌بینند و می‌گویند که جز زیبایی ندیدیم. در طول این ۴۵ سال یاد گرفتیم، انقلاب که تولد جدید اسلام ناب است، فراز و نشیب دارد، اما توقف ندارد.

«حسین دشتی» مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم شد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: انقلاب اسلامی به گذشته، حال و آینده تقسیم می‌شود و این انقلاب یک عقبه الهی، ولایی، مردمی، دشمن و مصیبت دارد، ولی از مسیر خود خارج نمی‌شود و ما نیز بایستی سعی کنیم تا از این ریل خروج پیدا نکنیم.

حاجی صادقی بیان کرد: قم مرکز انقلاب اسلامی و طلوع خورشید است و ما باید مراقب باشیم تا از موج انقلاب جا نمانیم، چراکه خداوند دین و انقلاب را یاری می‌کند. خداوند با نزول مصائب قصد دارد تا ما را امتحان کند و ما باید سعی کنیم تا با روحیه جهادی و انقلابی از این موانع عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی و احیاگری امامین انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، وی با بیان اینکه روزهای روشن و موفقیت‌ها را پیش رو داریم، گفت: امروز شعار استکبار ستیزی، انقلاب و بیداری جهانی در عالم گسترش پیدا کرده است و آنچه استکبار را عصبانی می‌کند و از آن هراس دارد، احیا و توسعه گفتمان اسلام و انقلاب در جهان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید مراقب امواج انقلاب و نقش هدایت گری و مرکز بودن و الگو بودن قم باشیم و از آن‌ها باز نمانیم و این حوادث را به عنوان فرصت مغتنم بشماریم.

وی با تصریح بر اینکه ولایت تجلی الهی و ربوبی است، گفت: با وجود ولایت و رهبری الهی سختی‌ها را باید از حالت مصیبت بودن به تعبیر رهبری به عامل حرکت تبدیل کنیم. امروز گفتمان سید حسن نصرالله مستحکم‌تر شده و در جهان گسترش پیدا کرده است و سید مقاومت گفتمان اسلام را زنده کرده و نتایج آن امروز مشهود است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به لطف الهی سازماندهی و ارتباطات و فرماندهی حزب الله لبنان ماهرانه پیش می‌رود و قطع به یقین به موفقیت خواهند رسید.

شهادت فرماندهان مسیر را متوقف نمی‌کند

وی گفت: با شهادت فرماندهان حماس، حزب الله و انصار الله و جمهوری اسلامی مسیر آن‌ها متوقف نشده است بلکه مسیر آن‌ها مستحکم‌تر ادامه خواهد داشت و خون این شهدا جان جدیدی را به جبهه مقاومت تزریق خواهند کرد.

حاجی صادقی تصریح کرد: سرعت سقوط رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی بیشتر شده است و مهم این است که نقش خود را به درستی ایفا کنیم و در صحنه‌ها ورود پیدا کنیم و مأموریت خود را بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن در فضای مجازی مردم را منفعل می‌کند و ما باید در مقابل این امر مقابله کنیم و دستاوردها باید تبیین شوند. اگر از شهدا درباره آرزوی قلبی آن‌ها می‌پرسیدید، قطع به یقین آرزوی خود را شهادت قلمداد می‌کردند.

حاجی صادقی گفت: با شهادت مجاهدان و رزمندگان، مکتب آن‌ها در عالم نهادینه شده است، همانطور که مکتب حاج قاسم و سید حسن نصرالله در دنیا گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت حزب الله تعبد نسبت به مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: با قدرت و ایمان باید پیش برویم و مطمئن باشیم که با نیروی ایمان رژیم صهیونیستی را تا نابودی پیش خواهیم برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha