• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403073022783
  • خبرنگار : 50975

افزایش ۱۵ درصدی پرونده‌های تشکیل شده برای اصناف در شهرکرد

افزایش ۱۵ درصدی پرونده‌های تشکیل شده برای اصناف در شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اتاق اصناف شهرکرد با بیان اینکه پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است، گفت: عمده تخلف در نانوایی‌ها و مربوط به تعطیلی خودسرانه و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است.

محمود حبیبیان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۳۵ پرونده تخلف در اتاق اصناف تشکیل شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۳۹ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرکرد گفت: بیشترین تخلف واحدهای صنفی مربوط به نانوایی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و مواد غذایی بوده است‌.

بیشترین تخلف در نانوایی‌ها، تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ و عرضه خارج از شبکه آرد

وی با بیان اینکه بیشترین تخلف در نانوایی‌ها، تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است، گفت: عمده تخلف میوه فروشان نیز عدم درج قیمت محصول گزارش شده است.
حبیبیان با اشاره به اینکه گرانفروشی مواد غذایی نیز عمده تخلف صنف مواد غذایی اعلام شده است، افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش است.

رئیس اتاق اصناف شهرکرد اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۳۹۶ پرونده‌ مختومه و با مدیریت کمیسیون شکایات اتاق اصناف منجر به رضایت شده است.

افزایش ۱۵ درصدی پرونده‌های تشکیل شده برای اصناف در شهرکرد

۴۹۷ اخطار به واحدهای صنفی بدون پروانه/ ۲۶۶ واحد پلمب شد!

وی با بیان اینکه در این مدت دو هزار و ۵۷۷ واحد صنفی توسط سه اکیپ اتاق اصناف مورد بازرسی قرار گرفته است، تصریح کرد: در این مدت ۴۹۷ اخطار به واحدهای صنفی بدون پروانه داده شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرکرد اضافه کرد: تعداد ۲۶۶ واحد صنفی متخلف در این مدت با همکاری اماکن پلمب شد.

وی با بیان اینکه ۴۴۴ واحد صنفی بدون پروانه در استان وجود دارد، بیان کرد: ۱۲۳۷ پروانه کسب از ابتدای سال تاکنون صادر شده که بیشترین اشتغالزایی نسبت به ادارات و مجموعه‌های دیگر توسط واحدهای صنفی بوده است.

حبیبیان خاطرنشان کرد: ۵۴ هزار و ۷۱۳ پروانه صنفی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۵۹ مورد مربوط به شهرکرد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha