• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403072922434
  • منبع : بازار

سفر ۱۰۰۰ کیلومتری با تکنولوژی پلاگین هیبرید از تهران تا تبریز

سفر ۱۰۰۰ کیلومتری با تکنولوژی پلاگین هیبرید از تهران تا تبریز

چندین دستگاه تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در سفری ماجراجویانه از تهران راهی شمال و شمالغرب کشور خواهند شد و قدرت و توان خودروهای پاک برند فونیکس NEV را با رقم زدن اتفاقاتی ویژه از جمله درختکاری جشن خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، در امتداد مسیر سبز برند فونیکس NEV، دومین خودرو پاک و پایدار این برند از چندی قبل روانه بازار شد و مصرف‌کنندگان اشتیاق و علاقه خود را به ثبت نام و رانندگی با تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید نشان دادند. این اتفاقات، نشان از پیشتازی برند فونیکس NEV در زمینه تولید خودروهای بهینه و رقم زدن سبک زندگی سالم در عصر جدید صنعت خودرو هستند.

با عرضه تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به مصرف‌کنندگان، اکنون زمان ماجراجویی و سفری بلند مدت به نقاط مختلف ایران رسیده است. در همین راستا برند فونیکس NEV به همراه گروهی متشکل از اهالی رسانه، فعالان فضای مجازی و نمایندگان فروش این برند، سفر هیجان انگیز و 1000 کیلومتری خود را آغاز می‌کند و به صورت زنده به تصویر می‌کشد.

سفری از رشته کوه‌های البرز تا سواحل خزر

این سفر چهار روزه، از تهران آغاز می‌شود و با عبور از شهرهای رشت، اردبیل و تبریز خط پایان می‌رسد و قدرت پیمایش این کراس اوور پلاگین هیبرید را در عبور از مسیرهای کوهستانی و طولانی به تصویر می‌کشد.همچنین در این سفر خاطره انگیز، چندین اصله درخت توسط فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی و حاضران در سفر به زمین اهدا می‌‎شود و این سفر سبز این گروه به سوی اردبیل و سپس تبریز ادامه خواهد داشت.

در این سفر، چندین دستگاه تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، نیز به عنوان اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران حضور دارند و قدرت این شاسی بلند 7 نفره را در مسیرهای کوهستانی به نمایش می‌گذارند.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید؛ آغاز عصری نو 

سفر ۱۰۰۰ کیلومتری با تکنولوژی پلاگین هیبرید از تهران تا تبریز

با در نظر گرفتن معیارهای مصرف‌کنندگان امروزی، تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با ایمنی 5 ستاره، مصرف سوخت مطلوب و در حد پاک، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دوستی با محیط زیست عرضه شده است و انتخابی مطمئن و هوشمندانه برای توسعه صنعت خودرو ایران محسوب می‌شود.پیشرانه و قدرت: وجود موتور 1.5 لیتر توربو شارژ و دو موتور الکتریکی 55 و 70 کیلو وات منجر به تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور می‌شود که تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را تبدیل به یکی از سریع‌ترین کراس اوورهای بازار با شتاب 0 تا 100 کیلومتر 7.5 ثانیه می‌نماید.

  • سیستم انتقال قدرت: در تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید از گریبکس این مزایا تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را به گزینه‌ای جذاب برای مصرف‌کنندگان آگاه از محیط زیست تبدیل می‌کند که به دنبال تطبیق پذیری و کارایی در انتخاب خودرو خود هستند.

اختصاصی DHT استفاده شده که مختص خودروهای هیبرید و پلاگین هیبرید فونیکس NEV است و به صورت خودکار مودهای مختلف رانندگی با درگیر کردن موتورهای بنزینی، برقی و ترکیبی اجرا می‌نماید.

  • پیمایش بدون توقف تا 1000 کیلومتر: مخزن سوخت 60 لیتری و باتری 19.26 کیلووات ساعتی که در هنگام کامل بودن، امکان پیمایش 1000 کیلومتری بدون توقف را فراهم می‌سازد و این مزیت مهم در هنگام سفرهای خانوادگی، لذت همراهی و کنار هم بودن را دو چندان می‌سازد.
  • اهدای دو شارژر رایگان: برند فونیکس NEV برای تسهیل استفاده از آپشن شارژ در خانه یا ایستگاه‌های عمومی، دو شارژر وال باکس و پرتابل را به مصرف‌کنندگان اهدا می‌نماید که برای سفرهای شهری، یک پیشنهاد مناسب خواهد بود و مالکان این خودروها در هنگام مراجعه به خانه، می‌توانند در فاصله شب تا صبح، به راحتی خودرو را شارژ نمایند.

امتداد مسیر سبز فونیکس NEVتولید این خودرو، نشان از ادامه پایبندی فونیکس NEV به عرضه خودروهای انرژی جدید دارد و تنوع بیشتری به سبد محصولات خانواده فونیکس NEV می بخشد و انتخاب‌های بیشتری را پیش روی مشتریان برای انتخاب خودروهای باکیفیت، لوکس و پایدار قرار می‌دهد.

فونیکس NEV به عنوان برند پیشگام در روند جهانی سازی بازار خودرو ایران، ضمن پایبندی به عرضه خودروهای کارآمد و پاک، اهداف خود را به شکلی برنامه ریزی کرده که خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را همگام با عرضه خودروهای مورد نیاز مشتریان تامین و ارتباط تعامل بسیار بهتری را با کاربران خود ایجاد نماید.

سفر ۱۰۰۰ کیلومتری با تکنولوژی پلاگین هیبرید از تهران تا تبریز

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha