• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403072922188
  • خبرنگار : 71576

ذوب‌آهن چگونه به لیگ بسکتبال بازگشت/ صادقی: کوهیان جدا از باشگاه نیست

ذوب‌آهن چگونه به لیگ بسکتبال بازگشت/ صادقی: کوهیان جدا از باشگاه نیست

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم اما نباید افراد مختلف به باشگاه ما بی‌احترامی کنند.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان که پس از کش و قوس‌های فراوان حضورش در لیگ امسال را قطعی کرد،‌ از فردا (دوشنبه - ۳۰ مهر ۱۴۰۳) کار خود در لیگ برتر را استارت می‌زند. مسابقات لیگ برتر به هفته سوم خود رسیده و فردا نیز بازی‌های این هفته برگزار می‌شوند،‌ اتفاقی که باعث شده تا ذوب‌آهن با دو بازی عقب افتاده پا به میدان رقابت بگذارد و در واقع هفته سوم، نخستین هفته حضور پر افتخاترین تیم لیگ ایران بعد از فرار از انحلال است.

جواد صادقی مدیر ورزش قهرمانی باشگاه ذوب‌آهن نیز درباره بازگشت پرافتخارترین تیم لیگ برتر بسکتبال به این رقابت‌ها بعد از کش و قوس‌های فراوان، به ایسنا گفت: خوشبختانه پس از فراز و نشیب‌های بسیار توانستیم به روند حضور بسکتبال ذوب آهن در بالاترین سطح رقابت‌های کشور استمرار ببخشیم. که اتفاق خوبی است و جا دارد از همه مسئولانی که در این مسیر ما را یاری کردند تشکر کنم.

او درباره انتخاب فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی تیم ذوب‌آهن نیز گفت: کوهیان سرمربی نام آشنای ایران است که از مربیان صاحب تجربه است و رزومه قابل قبول در هدایت تیم‌های لیگ برتری و حتی در رده‌های ملی دارد. او یک مربی بومی است و شناخت کاملی از ساختار بسکتبال ذوب‌آهن دارد و هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. سابقه وی در رقابت‌های لیگ برتر و هدایت تیم ذوب آهن در مسابقات باشگاهی و بین‌المللی مشخص  است. 

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره دیر بسته شدن این تیم نیز اظهار کرد: تیم ذوب آهن تلفیقی از بازیکنان بومی، جوانان باانگیزه و بازیکنان باتجربه است که امیدواریم با هدایت کادر فنی و تلاش بازیکنان نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم. به دلیل اینکه تیم ذوب‌آهن دیرتر از سایر تیم‌ها پا به میدان رقابت‌ها گذاشته است باید سطح توقعاتمان از این تیم نیز معقول باشد و به تیم زمان دهیم. 

ذوب‌آهن چگونه به لیگ بسگتبال بازگشت/ صادقی: کوهیان جدا از باشگاه نیست

او در پایان صحبت‌های خود درباره حواشی چند روز اخیر که در اطراف تیم ذوب‌آهن وجود داشت نیز تصریح کرد: اگر چه مجموعه باشگاه ذوب‌آهن از همه انتقادات سازنده استقبال می‌کند، اما باید بدانیم که زبان نقد با زبان توهین بسیار متفاوت است. سرمربی یا هر فرد دیگر زمانی که در باشگاه ذوب آهن نقش‌آفرینی می‌کند عضوی از باشگاه بوده و جدای از باشگاه ما نیست. در این عرصه اشخاص باید به اندازه تخصص، سوابق و جایگاهشان اظهار نظر مسئولانه کنند!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha