• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072821414
  • منبع : نمایندگی فارس

معاون فنی و عمرانی شهرداری مطرح کرد:

تحولات عمرانی با اجرای ۳۸ مرحله جهش عمرانی در شیراز

تحولات عمرانی با اجرای ۳۸ مرحله جهش عمرانی در شیراز

ایسنا/فارس معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز به تشریح سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات مدیریت شهری در مبحث عمران پرداخت و گفت: تحولات عمرانی بی‌نظیری طی دو سال با اجرای ۳۸ مرحله جهش عمرانی این کلان‌شهر ایجاد شده است.

محمد امین امروز، ۲۸ مهرماه در نشست شهرداری شیراز به ۳۸ مرحله جهش عمرانی این کلان‌شهر با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی صدها پروژه و حضور میهمانان ملی، استانی و شهری که چهره شیراز را متحول و تحولات عمرانی بی‌نظیری ایجاد کرده است، اشاره کرد و گفت: این جهش‌ها در تمام ابعاد مدیریت شهری و در تمام نقاط این کلان‌شهر بوده و توانسته است با حمایت شورای اسلامی شهر، همت و درایت شهردار و تلاش شبانه‌روزی مدیریت شهری شیراز در تمامی نقاط این کلان‌شهر به بار بنشیند.

وی همچنین به بهره‌برداری از سالن همایش شهر راز و سالن اجلاس شهرداری شیراز که کمتر از یک سال، طراحی، اجرا و به افتتاح رسید، پرداخت و گفت: این مجموعه سالن در جنوب کشور منحصربه‌فرد و بی‌نظیر است و جایگاهی برای اجلاس‌های بین‌المللی است.

امین در خصوص بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی که محور جنوبی آن طی دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در روزهای آتی نیز محور شمالی آن افتتاح می‌شود، بیان کرد: این پروژه فرامنطقه‌ای که به‌عنوان محور مهم شریانی مرکز شهر شیراز در جهت خروج از شرق به غرب است، ترافیک شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دوربرگردان اردیبهشت نیز که به‌زودی آماده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، از دیگر نکات مورد توجه معاون شهردار شیراز بود که اجرای این پروژه نقش مثبتی در مدیریت حمل‌ونقل و ایمن‌سازی محور چمران خواهد داشت.

نوبت شب پروژه‌های عمرانی و بازدید از آن‌ها از دیگر مواردی بود که این مقام مدیریت شهری در عرصه عمران به آن پرداخت و گفت: در بیست‌وسومین مرحله بازدید شبانه که با همراهی مدیریت شهری و خبرنگاران صورت گرفت، عملیات بتن‌ریزی بیش از ۳۵۰۰ مترمکعب عرشه پل‌های ابرپروژه تقاطع غیرهمسطح «نواب-کمربندی-احمدبن موسی(ع) به‌عنوان «بزرگترین ابرپروژه جنوب کشور» که با اجرای آن، رکورد ملی حجیم‌ترین عملیات بتن‌ریزی تقاطعات شهری شکسته شد، اختصاص یافت.

تأمین آب باغات قصردشت از طریق تصفیه‌خانه محلی، پایتخت ‌زیست‌محیطی آسیا و عناوین دیگر این کلانشهر از دیگر مطالب مطروحه امین در این نشست بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha