• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072821407
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

سیستان‌وبلوچستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریسم درمانی کشور را دارد

سیستان‌وبلوچستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریسم درمانی کشور را دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پرواز مستقیم عمان به زاهدان گفت: با گسترش امکانات و مراکز درمانی می توان استان را به قطب گردشگری درمانی با توجه به ظرفیت‌های درمانی و نیاز کشورهای همسایه تبدیل کرد.

محمد کرمی امروز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی پارس زاهدان اظهار کرد: تکمیل پروژه بیمارستان پارس نشان دهنده یک کار جهادی و بزرگ است که با اراده قوی امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها و کارهای جهادی هستیم.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از فناوری‌ها و تجهیزات به روز در طراحی و معماری بیمارستان‌ها در ساختار بیمارستان بسیار اثرگذار است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فضای بیمارستان در نگاه و روحیه بیمار اثرگذار است و روحیه بیمار در درمان آن تاثیر بسزایی دارد.

کرمی اذعان کرد: با افتتاح بیمارستان پارس در سطح استان شاهد رقابتی شدن بیمارستانها و مطالبه گری بیشتر مردم در راستای دریافت خدمات بهتر خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت پاکیزکی و تاکید اسلام بر این موضوع گفت: مومنین با تاسی از آموزهای دینی بر انجام کارهای خوب و پسندیده اقدام می‌کنند.

استاندار با اشاره به اهمیت موضوع درمان در سطح جامعه تصریح کرد: اعلام آمادگی پزشکان برای انجام طبابت با فناوری جدید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

کرمی بیان کرد: یکی از اقدامات مناسب این بیمارستان جذب نیروی انسانی و آموزش تخصصی این نیروها می‌باشد.

وی اذعان کرد: نوع رفتار با بیمار نیز بخشی از درمان است و اولین انتظار یک بیمار توجه و محبت می باشد.

استاندار بیان کرد: با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی و بیمه‌ها می توان بهترین خدمات را برای بیماران فراهم کرد.

کرمی تاکید کرد: ساخت بیمارستان با تجهیزات در شهر چابهار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و می تواند مکمل بیمارستان پارس باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha