• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072821333
  • منبع : نمایندگی ایلام

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تحولات منطقه و وضعیت میدانی جبهه مقاومت در مراحل حساسی است

تحولات منطقه و وضعیت میدانی جبهه مقاومت در مراحل حساسی است

ایسنا/ایلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات منطقه و وضعیت میدانی جبهه مقاومت در مراحل حساسی قرار دارد.

دکتر «سارا فلاحی» نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی دیپلماسی مقاومت با موضوع بررسی تحولات فلسطین و منطقه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام برگزار شد، ‌گفت: آمریکا و اسرائیل در قالب استراتژی «مرگ با هزاران شمشیر» به دنبال ضربه‌زدن به قدرت منطقه‌ای ایران اسلامی هستند، لذا در صحنه شطرنج خاورمیانه به هیچ عنوان نباید با شتابزدگی خطایی صورت گیرد.

وی افزود: به عنوان قلب جبهه مقاومت، در صحنه این تقابل،  نباید دچار اشتباره محاسباتی شد، بلکه در اتخاذ تصمیمات و اعلام مواضع، نظرات مقام معظم رهبری چراغ راه همه ماست، لذا باید مواضع خود را در قالب نظرات ایشان تنظیم و بیان کنیم.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره توطئه‌های پیدا و پنهان آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: جبهه مقاومت از امکانات و ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، اما متأسفانه ما برعکس دشمن در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی ضعف داریم‌ و مردم نتایج کار مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاوت را به خوبی درک نمی‌کنند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در حجم وسیعی اقدام به تخریب و فضاسازی علیه جبهه مقاومت کرده است، لذا باید اقدامات ما نیز پیوست رسانه‌ای داشته باشد، تا فضاسازی دشمنان با شکست واجه شود.

فلاحی با بیان اینکه دو قطبی‌سازی یک آسیب جدی در خدمات‌رسانی به مردم و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: نباید با تخریب و تحلیل اشتباه، در دام دو قطبی‌سازی افتاد و آب به آسیاب دشمن ریخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عملیات «طوفان الاقصی» را یک رویداد راهبردی در معادلات سیاسی و نظامی جهان دانست و گفت: در جریان عملیات طوفان الاقصی، همینه امنیتی، سیاسی و نظامی اسرائیل فروریخت، و فقط با حضور آمریکایی‌ها در اتاق جنگ این رژیم کودک‌کش و ارسال کمک‌های مالی، نظامی و اطلاعاتی آمریکا و اروپا، اشغالگران توانستند به حیات خود ادامه دهند و امروز این رژیم در شرایط نامناسبی قرار دارد و برای بقا می‌جنگد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha