• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403072821045
  • خبرنگار : 50046

استاندار خراسان شمالی:

شهید یحیی سنوار جهان را متاثر از آزادگی کرد

شهید یحیی سنوار جهان را متاثر از آزادگی کرد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: شهید یحیی سنوار جهان را متاثر از آزادگی، مردانگی و غایت ایمان و ایثار در عصر جهالت مدرن و وحشی گری، کودک کشی، جنایت پیشگی و فرومایگی سران کشورهای به اصطلاح مدرن کرد.

محمدرضا حسین نژاد در پیامی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

دشمن زبون صهیونیستی با کمک تجهیزات آمریکایی و انگلیسی و آلمانی و ...، ده‌ها سال است که دست به ترور می‌زند و گمان می‌برد پیروز شده و حیات جنایتبارش را تضمین کرده است اما هر بار که قهرمانی به شهادت می‌رسد، قهرمانانی به پا می‌خیزند و رَبُّنَا اللَّهُ می‌گویند و سپس استقامت و جهاد می‌کنند ثُمَّ اسْتَقَامُوا، آنان ترسی از دشمن ندارند فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ و هیچ حزن و اندوهی به خود راه نمی‌دهند وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ.

دشمن زبون صهیونیستی یحیای غزه را که در اردوگاه آوارگان فلسطینی به دنیا آمده، ۲۲ سال شکنجه‌های وحشیانه صهیونیست‌ها را در زندان‌های اسرائیل به جان خریده، یحیای جهان اسلام را که هیچگاه خط مقدم نبرد را ترک نکرد، به شهادت رساند و تصویری از نحوه شهادت آن عزیز شکست ناپذیر را به نمایش گذاشت و گمان کرد پیروزی خود را به نمایش می‌گذارد اما جهانیان دیدند که پولادمردان خدا، راست قامتان جادوانه تاریخ، هرگز نمی‌میرند.

شهادت یحیی سنوار را که دشمن به نمایش گذاشت، پیش از این در مقتل خوانی‌های کربلا و در شیوه رزم عاشقان اباعبدالله (ع) و در کربلاها و عاشوراهای بعد شنیده و دیده بودیم.

ما پیروان مکتبی هستیم که پیامبرش (ص) می‌فرمود: «ما من قطرة احبّ الی الله عزّوجلّ من قطرة دمٍ فی سبیل الله»؛ هیچ قطره‌ای در نزد خداوند، دوست داشتنی تر از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود نیست.

و می‌دانیم که شهادت ، ...وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ .

 اما جهان معاصر به شدت بیمار است، آنچه که بیش از یک سال است در فلسطین و لبنان می‌گذرد با آنچه در مجامع بین المللی تصمیم گیری می‌شود و برای کاهش سبوعیت رژیم تروریستی اسرائیل به فعلیت می‌رسد،  هیچ نسبتی با هم ندارند!

هیچ صدای بلند بشردوستانه شنیده نمی‌شود، هیچ محکومیت قاطعی علیه کلکسیونی از جنایات جنگی، آوارگی اجباری چندباره آوارگان فلسطینی، کشتار بی گناهان، تخریب منازل مسکونی، تجاوز به حریم سایر کشورها، استفاده از سلاح‌های ممنوعه، بکارگیری تسلیحات چندین برابر بمب هسته‌ای در منطقه‌ای محدود و محصور و ... صادر نمی‌شود و هیچ تصمیم تمام کننده‌ای وجود ندارد و هیچ حرکتی از رهبران سیاسی جهان اسلام نیز دیده نمی‌شود .

در چنین جهانی، شهیدان سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحیی سنوار و ... که در روزها و ماه‌های اخیر در میدان نبرد با رذل‌ترین موجودات عالم به شهادت رسیدند، اسطوره‌اند!

خورشیدهایی هستند که به زعم دشمن در پس ابرهای سیاه رسانه‌ای، دیده نمی‌شوند اما آن روز که بر جهان و جهانیان بتابند، وجدان‌ها را بیدار کنند و جنایتکاران را به پای چوبه مرگ بکشانند، دور نیست!

اینجانب، شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و یکی دیگر از اسطوره‌های مقاومت را محضر ملت مظلوم فلسطین، جهان مقاومت و امت اسلامی و به ویژه مردم شهیدپرور خراسان شمالی تسلیت عرض می‌کنم و دوام راه شهیدان را از خداوند بزرگ مسالت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha