• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072620440
  • خبرنگار : 50121

کلنگ‌زنی ۲ طرح درمانی و فرهنگی در زواره

کلنگ‌زنی ۲ طرح درمانی و فرهنگی در زواره

ایسنا/اصفهان بخشدار زواره گفت: کلنگ احداث ۲ طرح درمانی و فرهنگی در شهر زواره با حضور مسئولان شهرستان و محلی به زمین زده شد.

حسین کبریایی، زاده امروز(پنجشنبه،۲۶ مهر) در حاشیه مراسم کلنگ زنی بیمارستان زواره در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سابقه مجوز و احداث بیمارستان در شهرستان اردستان به حدود دهه ۶۰ بر می‌گردد و از آن زمان تاکنون تلاش شده زایشگاه زواره ابتدا تبدیل به مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس و طی سه سال گذشته نهایت مجوز احداث بیمارستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه شرط صدور مجوز بیمارستان شهدای شهراب زواره تکیل بخش‌های مختلف آن بود، افزود: با پیگیری هیئت امنای بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان اردستان و جذب کمک‌های خیر امروز کلنگ تکمیل بخش‌های مختلف بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهدای شهراب زواره در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع انجام شد.

بخشدار زواره با اشاره به اینکه قرار است قسمت‌های اتاق عمل، ریکاوری، بخش زنان و زایمان و... در مدت زمان یک سال ساخته شود، گفت: هزینه ابتدایی احداث بخش‌های مختلف بیمارستان به همراه تجهیز و وسایل موردنیاز ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان خواهد بود که همگی توسط موسسه فرهنگی شهدای شهراب پرداخت خواهد شد.

کبریایی‌زاده گفت: با توجه به اینکه شهر زواره فضای تفریحی فرهنگی شاخص نداشت و نیاز مردم و جامعه بود، کلنگ مجموعه فرهنگی تفریحی باغ ایرانی در زمینی به مساحت ۲ هکتار و زیربنای ۸۰۰ مترمربع زده شد.

وی با بیان اینکه هزینه برآورد شده این مجموعه ۳۵ میلیارد تومان خواهد بود که با مشارکت موسسه فرهنگی شهدای شهراب و اداره کل راه و شهرسازی پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: این مجموعه شامل بخش‌های مختلف باغ بانوان، رستوران، سالن سینما و اجتماعات و به‌طور کلی یک فضای کامل تفریحی خواهد بود که متناسب با شرایط و مناسبت‌های مختلف پذیرای مردم خواهد بود.

بخشدار زواره خاطرنشان کرد: فضاسازی و معماری باغ ایرانی در شهر زواره برگرفته از بناهای برجسته و معماری‌های تاریخی شهر زواره خواهد بود تا یک فضای شاخص و ماندگاری را در شهر زواره داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha