• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072620324
  • خبرنگار : 50590

شهردار همدان خبرداد

سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری برای ایجاد شهرک ویلایی

سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری برای ایجاد شهرک ویلایی

ایسنا/همدان شهردار همدان از سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیون دلاری برای ایجاد شهرک ویلایی در همدان خبر داد و گفت: پارکینگ آقاجانی بیگ این شهر در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

سید مسعود حسینی پنجشنبه ۲۶ مهر در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی رؤسای شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان، گفت: در این دوره از مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مدنظر بوده و تنها پروژه پارکینگ آقاجانی بیگ مانده که به‌زودی افتتاح خواهد شد به طوری‌که در حوزه سیاستگذاری اصلی و کلان شورا و شهرداری همدان حرکت را به سمت هوشمندسازی شهر مد نظر قرار داده‌اند و اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز ۷۰ درصد خدمات شهرداری همدان غیرحضوری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در شهر همدان پروانه شهرسازی قابلیت صدور دو هفته‌ای دارد و تمام موارد مربوط به هوشمندسازی در این دوره انجام شده است.

حسینی با بیان اینکه اولین شهری بودیم که قرارداد ۱۴میلیارد تومانی تصویربرداری هوایی شهر را منعقد کردیم که در آینده برای مباحث عمرانی شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اضافه کرد : پروژه کبابیان، بازار پرندگان، ساماندهی ورودی شهرها و ... از پروژه‌های در دستور کار شهر همدان است. 

وی در ادامه از رشد ۶۰ درصدی بازسازی و نوسازی خودروها در حوزه حمل و نقل عمومی شهر همدان خبر داد و یادآور شد: برای رفع مشکلات حمل و نقل شهر روز گذشته قراردادی با یک شرکت منعقد کردیم ضمن اینکه برای نوسازی تاکسی‌ها نیز با بانک قرارداد لازم منعقد شد.

حسینی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی تقریباً در ۹۰ درصد رویدادها سازمان فرهنگی شهرداری مشارکت داشت است، گفت: سند چشم‌انداز ۲۵ ساله در حوزه برنامه‌ریزی انجام شده و در حوزه بازگشت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به همدان هم شهرداری نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه امروز همدان دبیرخانه تاب‌آوری پدافند غیرعامل را دارد، افزود: اصلی‌ترین نگاه این دوره مدیریت شهری سرمایه‌گذاری بوده و کارهای خوبی هم انجام شده است.

 وی با اشاره به اجرای طرح پارک آبی و پارک فرامنطقه‌ای اکباتان در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: ۷۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری با شرکت ترکیه‌ای برای ایجاد شهرک ویلایی انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha