• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403072620266
  • خبرنگار : 50549

دبیر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خبر داد

ارسال ۲۲۰ اثر به جشنواره تئاتر خراسان رضوی

ارسال ۲۲۰ اثر به جشنواره تئاتر خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی دبیر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی گفت: در ابتدا ۱۸۶ اثر به جشنواره رسید که پس از آن با درخواست شهرستان‌ها یک بازبینی انجام و فرصت مجددی در نظر گرفته شد که در مجموع ۲۲۰ اثر دریافت شد.

رضا عرفانی، ۲۶ مهر ماه در آیین رونمایی از پوسترهای بخش ویژه سی و چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان دبیر جشنواره من نماینده یک گروه ۷ نفره هستم. تئاتر یعنی گروه و کار گروهی، از همین رو باید همه اعضا را راضی نگه داشت.

دبیر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی با اشاره به اینکه این جشنواره مشورتی‌ترین جشنواره تاریخ تئاتر خراسان است، افزود: همکاری و مشورت با اعضای متخصص جشنواره همیشه در اولویت بوده و بخش‌های مختلف با همفکری جلو می‌رود. در این مسیر از همکاری و مشورت افراد برجسته، بهره برده‌ایم.

وی بیان کرد: با وجود چالش‌های پیش روی ما، حضور مشاوران با تجربیات غنی‌شان به پیشبرد اهداف جشنواره کمک شایانی کرده است و در واقع این جشنواره یک پوست اندازی برای تئاتر خراسان رضوی است، چرا که شاهد حضور نیروهای جوان پدر این جشنواره هستیم.

عرفانی خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلفی در جشنواره از جمله عکاسی، تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و تئاتر کودک و نوجوان تعریف شده است. این برنامه‌ها با حضور گسترده و استقبال فراوانی روبرو بوده‌اند. همکاری با دستگاه‌های مختلف از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری بسیار مثمر ثمر بوده است.

دبیر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی اضافه کرد: در ابتدا ۱۸۶ اثر به جشنواره رسید که پس از آن با درخواست شهرستان‌ها یک بازبینی انجام و فرصت مجددی در نظر گرفته شد که در مجموع ۲۲۰ اثر دریافت شد.

وی بیان کرد: بخش ویژه جشنواره از اول تا ۱۵ آبان اجرا و در ۱۴ مرکز فرهنگی و هنری صورت خواهد گرفت که در ۲ نوبت ویژه کودک و نوجوان این اجرا پیش‌بینی شده‌است.

عرفانی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره برای نمایش استعدادهای نو و تقویت خلاقیت در تئاتر استان فرصتی ایجاد کرده است. امیدوارم با کمک و همکاری همه عزیزان، جشنواره‌ای موفق و اثرگذار برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha