• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۲:۱۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403072620005
  • خبرنگار : 71233

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور خبر داد

آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور/ اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان

آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور/ اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود ۵۰۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور، نوع خودروی تعیین شده را جی ۴ اعلام کرد.

مرتضی ضامنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی‌ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده تاکسیرانی اجرا می‌شود، اظهار کرد: خودروی جی ۴ محصول شرکت کرمان موتور به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است. 

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهری می‌شود و متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی، حمل و نقل مسافر شهری یا حمل و نقل همگانی شهر محل فعالیت خود، اعلام کنند تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه مراحل شماره‌گذاری و ورود این خودرو به حوزه ناوگان تاکسیرانی انجام شده است، افزود: واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط شرکت خودروساز صورت خواهد پذیرفت. 

ضامنی گفت: با توجه به انباشت بالای فرسودگی ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت‌های خودروساز در این بخش می‌تواند گامی مهم در کاهش تعداد فرسودگی و به تبع آن افزایش سطح کیفی ناوگان در این حوزه باشد. 

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در خاتمه یادآور شد: ثبت نام این خودرو آغاز شده و شهرهایی که به جمع بندی نهایی برسند و درخواست خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ۲۱:۴۴

سلام تاکسی که خوبه ای کاش برای جاماندگان ازبیمه رانندگان تاکسی درون شهری هم کاری می‌کردید وقتی راننده‌ها فکرشون درگیر کارهایی ازجمله بیماری ونبود بیمه باشه تعویض تاکسی معنایی ندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ۲۱:۴۹

سلام یک عده راننده تاکسی درون شهری چند سال قبل بیمه رانندگان شدند ولی کسانی که جاماندند یابعدا تاکسی گرفتن بیمه رانندگان نشدند چرا آیا ما بارانندگان و همکاران خودمون فرق می‌کنیم یاحتما می‌گوید بودجه نیست لطفاً برای رانندگان تاکسی جدید ندید برای بیمه

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۷ ۲۲:۲۹

۸۵۰ میلیون کی داره پول تاکسی بده