• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072519925
  • خبرنگار : 50295

استاندار زنجان:

اقدامات در حوزه ورزش استان زنجان زیرساختی است

اقدامات در حوزه ورزش استان زنجان زیرساختی است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: کارهایی که در سه سال گذشته در استان انجام داده‌ایم کارهای زیرساختی بوده و در حوزه ورزش نیز توانستیم دو کار را انجام دهیم.

محسن افشارچی‌ شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر ماه) در آیین بزرگداشت سه ورزشکار پیشکسوت استان زنجان، با بیان اینکه هر سه بزرگوار نه تنها پیشکسوت بلکه نابغه ورزشی استان هستند، اظهار کرد: در شهر و استان‌مان باید احترام بیشتری برای بزرگان نسبت به گذشته قائل شویم تا هم به بزرگان ارزش بگذاریم و هم موجب ظهور بزرگانی دیگر شویم؛ برخی بی‌توجهی‌ها باعث شده است در مواقعی سهم زنجان از ورزش کشور به اندازه‌ای که باید باشد، نیست.

وی افزود: کارهایی که در سه سال گذشته در استان انجام دادیم کارهای زیرساختی بود، دو کار نیز در حوزه ورزش توانستیم انجام دهیم که در حوزه ساخت استخر و دیگری در رابطه با پیگیری وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بود.

استاندار زنجان تصریح کرد: در رابطه با وضعیت استخرها باید عنوان کرد استخرهای نیمه‌کاره به‌زودی به نتیجه می‌رسد و اعتبار مربوط به هنرستان ورزشی نیز أخذ شده و کارها درحال انجام است.

افشارچی‌ با بیان اینکه همه تلاش‌مان این بود که هدیه و جایزه قهرمانان استان در موعد مقرر نشود، عنوان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زیرساختی برای فوتبال و دومیدانی خواهد شد، متولی ساخت ورزشگاه در ابتدا استان نبود و تا چند وقت گذشته در بازدیدها مشاهده کردیم که کیفیت ساخت خوب نیست و به دنبال تغییر متولی ساخت بودیم و در سفر دوم رئیس‌جمهور شهید، تقاضای دستور ویژه برای انتقال پروژه به استان را داشتیم و انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه آن‌گونه که باید ساخته نشده بود و نیاز به مقاوم‌سازی داشت؛ پروژه در حال انجام است و در چند وقت آینده تحویل مردم استان خواهد شد، این ورزشگاه استاندارد خیلی بالایی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha