• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072519434
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات هاکی کرمانشاه:

زمین چمن هاکی کرمانشاه ویران شده است

زمین چمن هاکی کرمانشاه ویران شده است

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه شرایط زمین چمن هاکی کرمانشاه را بسیار نامناسب توصیف کرد و گفت: این زمین نابود شده و دیگر استانداردهای لازم را ندارد و همین مسئله باعث کاهش آمار ورزشکاران ما شده است.

وحید اردلانی، امروز(۲۵ مهر) در مجمع سالیانه هیات هاکی استان کرمانشاه، با اشاره به تمرکز این هیات روی استعدادیابی در رده‌های سنی پایه، اظهار کرد: به منظور کشف استعدادهای جدید این رشته در استان از هیچکدام از ورزشکاران شهریه دریافت نمی‌کنیم. 

وی افزود: تمام تجهیزات، امکانات و زیرساخت‌های هیات را به صورت رایگان در اختیار ورزشکاران قرار داده‌ایم تا خانواده‌ها رغبت بیشتری به سمت این رشته پیدا کنند. 

رئیس هیات هاکی استان با تاکید براینکه کرمانشاه استعدادهای بسیار خوبی در رشته هاکی دارد، تصریح کرد: در حاضر شش کرمانشاهی در تیم ملی هاکی برای مسابقات جهانی حضور دارند. 

اردلانی در ادامه به تشریح وضعیت هاکی کرمانشاه از نظر زیرساختی پرداخت و گفت: علاوه بر یک سالن که از محل آن درآمدزایی داریم، هاکی کرمانشاه یک زمین چمن نیز دارد که متاسفانه بسیار فرسوده و غیراستاندارد شده است. 

وی تاکید کرد: باوجود اینکه سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در رشته هاکی رشد داشت، اما به دلیل فرسودگی زمین چمن این آمار افت پیدا کرده است. 

رئیس هیات هاکی استان خاطرنشان کرد: اگر با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان این زمین مرمت و استانداردسازی شود، آمار ورزشکاران سازمان یافته ما افزایش می‌یابد و می‌توانیم میزبانی مسابقات مختلفی را نیز برعهده بگیریم. 

وی در ادامه گفت: برای تمام مسابقاتی که طی سال گذشته و در شش ماهه اول امسال در سطح کشور برگزار شد، تیم اعزام کردیم و در همه آنها خصوصا در رده‌های سنی پایه روی سکوی قهرمانی رفتیم. 

اردلانی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون تحولات خوبی در حوزه هاکی بانوان استان نیز بوجود آمده، عنوان کرد: درصورتی که مسابقات کشوری برگزار شود، اعزام تیم بانوان را به این مسابقات خواهیم داشت. 

در ادامه این نشست گزارش مالی سال ۱۴۰۲ از سوی خزانه‌دار هیات اعلام شد که براساس این گزارش هیات هاکی کرمانشاه سال گذشته ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و مجموع هزینه‌کرد آن نیز ۳۱۴ میلیون تومان بوده است. 

به گفته خزانه دار هیات، طی سالجاری اعتبارات بسیار خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به حساب این هیات واریز شده است. 

طبق آمار هیات پزشکی ورزشی استان، هیات هاکی کرمانشاه در شش ماهه اول امسال ۵۵ ورزشکار سازمان یافته داشته است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha