• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072519340
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

افزایش ۳۳ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان

افزایش ۳۳ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از افزایش ۳۳ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

ابوالفضل توسلی در گفت‌وگو با ایسنا، از افزایش ۳۳ درصدی جذب دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: افزایش پذیرش و رشد ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی نشانه اعتماد مردمی به دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان بوده به گونه‌ای که امسال این دانشگاه انتخاب بیش از پنج هزار نفر برای تحصیل است.

وی بیان کرد: پذیرفته شدگان کارشناسی با آزمون و با سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز ۲۵ مهرماه تا هفتم آبان ماه جاری فرصت ثبت‌نام داشته، در این راستا مراکز ۱۰گانه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان حتی در روزهای تعطیل، با تمام توان آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به پذیرفته شدگان هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: آمار افزایش ۳۳ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با یک نظام آموزشی مدرن که از نوع آموزش حضوری، مجازی و ترکیبی است.

وی تاکید کرد: شهریه کم و انتقال آسان به محل زندگی و کار، انتخاب محل امتحان آزمون پایان ترم با نظر دانشجو در شهر مورد درخواست، برگزاری دوره های کارآفرینی و مهارت افزایی و اعطای وام تحصیلی از دیگر محاسن و مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

توسلی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اقدام به توسعه تحصیلات تکمیلی در مراکز ۱۰گانه دانشگاه‌ را در دستور کار دارد، گفت: تمامی پذیرفته شدگان باید تا هفتم آبان ماه جاری جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه و پس از فرایند پذیرش و ثبت نام غیرحضوری نهایتا تا ۱۲ آبان ماه جاری۱۲ جهت تشکیل پرونده فیزیکی به مرکز مورد نظر مراجعه کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور امکان ادامه تحصیل را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده؛ چرا که این دانشگاه با شیوه‌ آموزش باز و ترکیبی توانسته توسعه عدالت آموزشی که منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب است را در شهرهای مرزی و با فاصله زیاد از مرکز نهادینه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha