• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072519279
  • خبرنگار : 50975

مختومه شدن بیش از ۳۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری

مختومه شدن بیش از ۳۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد پرونده‌های مختومه طی ۶ ماه نخست سال جاری ۳۶۵۵ فقره بوده است، گفت: از این تعداد ۲۴۴۳ پرونده کالا و خدمات، ۳۹۹ مورد بهداشت و تعداد ۸۱۳ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز بوده است.

سعید فلاح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل شده طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: امسال در مجموع به ۳۶۶۱ فقره پرونده رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۲۴۳۱ فقره در بخش کالا و خدمات، ۳۹۹ پرونده در بخش بهداشت دارو و درمان و ۸۲۳ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های مختومه طی ۶ ماه نخست سال جاری ۳۶۵۵ فقره بوده است، گفت: ۲۴۴۳ پرونده کالا و خدمات، ۳۹۹ مورد بهداشت و تعداد ۸۱۳ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز گزارش شده است.

وی بیان کرد: در خصوص جرایم صادره در بخش کالا و خدمات ۴۲۰ میلیارد و ۵۰۷ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۸۳۴ ریال، در بخش بهداشت ۴۷ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۱۱۱ ریال،  قاچاق کالا و ارز نیز دو هزار و ۹۲۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۱۳۶ریال بوده است.

فلاح با بیان اینکه تعداد ۱۷۵ اکیپ گشت تعزیرات حکومتی با مشارکت بازرسان صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی صورت گرفت، تصریح کرد: در بازرسی‌های مشترک ۱۰۷۴ مورد بازرسی انجام شد و ۱۸۳ واحد دارای تخلف ثبت شد.

افزایش چهار درصدی پرونده‌های تخلف در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۳۷۵ فقره پرونده تخلف در نیمه نخست سال جاری تشکیل شد، اضافه کرد: تعداد پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته و بیشترین تخلف مربوط به عدم درج قیمت و سپس عدم رعایت مقررات صنفی، عدم ارائه فاکتور خرید و گرانفروشی بوده‌ است. 

فلاح خاطرنشان کرد: وظیفه تعزیرات حکومتی صرفاً رسیدگی ‌به صدور حکم است و در راستای کمک به دستگاه‌های ناظر در قالب گشت مشترک در بازرسی‌ها و نظارت بر بازار حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha