• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072418982
  • خبرنگار : 50646

کسب ۳ امتیاز شیرین سپیدرود رشت برابر خوشه طلایی

کسب ۳ امتیاز شیرین سپیدرود رشت برابر خوشه طلایی

ایسنا/گیلان شاگردان اکبر میثاقیان در نخستین گام در یک بازی برتر و هجومی تیم خوشه طلایی را شکست دادند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر امروز ۲۴ مهرماه در جریان هفته نخست لیگ دسته دوم آزادگان در حضور دو هزار نفر در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف خوشه طلایی رفت.

رضا براتی به عنوان داور و محمد حمزه‌ای و مجتبی عرب براقی به عنوان کمک داور و سعید کرمی به عنوان داور چهارم قضاوت این دیدار را برعهده دارند و مختار مهدوی به عنوان ناظر در این مسابقه حضور داشت.

رضا مستعلی پور دقیقه ۲۵، سعید دلاور دقیقه ۴۵، امیرعباس حسنی دقیقه ۹۱، محمدرضا حیدری دقیقه ۹۵ (سپیدرود) و امیرحسین حسین زاده دقیقه ۴۰، امین عباسی دقیقه ۵۶، رسول رضایی دقیقه ۶۵ از خوشه طلایی (فردوسی ثامن) از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب شهاب عادلی، محمدرضا دامادی، سعید دلاور، میلاد قربانزاده (از دقیقه ۹۰ امیرعباس حسنی)، میلاد پورصف شکن (از دقیقه ۸۱ نیما پاکدل)، محمدرضا حیدری، بهتاش میثاقیان، بهروز افشار، امید نافذ (از دقیقه ۸۲ دانیال کردستانی)، رضا مستعلی پور (از دقیقه ۴۶ الیاس صالحی) (از دقیقه ۹۰ راستین تنهایی) و محمد اقدامی به میدان رفت و اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده داشت.

محمدامین علی آبادی، یونس کریمی همت آبادی، امیرحسن جعفری، امین عباسی خوشکار، سعید عزت آبادی پور (از دقیقه ۷۵ هادی کیانپور)، پیمان امین پور (از دقیقه ۶۲ سعید اصغرپور)، رسول رضایی سربیشه، امیرحسین حسین زاده (از دقیقه ۸۵ محمدرضا صمدی)، ساسان رجب زاده، میلاد صفایی (از دقیقه ۸۵ حمیدرضا بهبودی ) و عماد وظایفی برای تیم خوشه طلایی مسابقه دادند و رضا ناصحی به عنوان سرمربی این تیم را هدایت کرد.

سپیدرود رشت در نیمه نخست با یک ترکیب تهاجمی وارد زمین شد و پس از چند موقعیت حساس بر روی یک ضربه ایستگاهی و روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کرد اما خیلی زودتر از حد تصور بازی را به تساوی کشاند و در نهایت حملات دو تیم در نیمه نخست نتیجه ای در برنداشت تا با تساوی یک بر یک سپیدرود و فردوسی ثامن به رختکن بروند.

در نیمه دوم سپیدرود با یک تعویض هجومی وارد زمین شدند و بلافاصله در همان دقیقه نخست گل برتری را به ثمر رساندند و در ادامه علاوه بر داشتن موقعیت های هجومی ضمن حفظظ برتری خود موفق شدند تا سه امتیاز شیرین را کسب کنند و در روزی که دو بازی در گروه «ب» و یک بازی در گروه «الف» بدون برگزاری مسابقه به سود حریفان به پایان رسید و سپیدرود رشت سه امتیاز شیرین این مسابقه را کسب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha