• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072418946
  • خبرنگار : 50180

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه به کار خود پایان داد

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه به کار خود پایان داد
عکس تزیینی است

ایسنا/کرمانشاه آیین اختتامیه همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عصر امروز (۲۴مهر) در آیین اختتامیه این همایش، گفتمان‌سازی جبهه مقاومت را یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این همایش بین‌المللی عنوان کرد و افزود: باید موضوع مقاومت را از سنین کودکی و از طریق مدارس در جامعه نهادینه کنیم.

محبی با اشاره به بازتاب گسترده برگزاری این همایش بین‌المللی در رسانه‌های داخلی و خارجی، اظهار کرد: این همایش توانسته صدای مردم کرمانشاه در دفاع از محور مقاومت را به گوش جهانیان برساند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: مردم مقاوم کرمانشاه که در دوران دفاع‌مقدس در خط مقدم مبارزه با رژیم بعث عراق -که به تحریک آمریکا به ما حمله کرده بود- در برابر دشمن سینه سپر کردند و با مقاومت جانانه خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند، امروز پای محور مقاومت ایستاده‌اند و آمادگی کمک به برادران دینی خود را دارند.
 
محبی با اشاره به پای کار بودن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های قوی در حوزه بهداشت و درمان، برای حضور در جبهه مقاومت در میدان است و از هیچ تلاشی برای حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه دریغ نخواهد کرد.

وی سپس با بیان اینکه امروز محور مقاومت ضربات سنگینی بر پیکره دشمنان وارد کرده، گفت: امروز در مورد چهره زشت غرب برای مردم دنیا روشنگری شده و دیگر جهانیان فریب آمریکا ‌و رژیم صهیونیستی را نخواهند خورد.

محبی با اشاره به رو به زوال بودن رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: این رژیم کودک‌کش آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و همین روزها پایان رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهد شد. 

قرائت بیانیه همایش، تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدا و چهره‌های مقاومت، تجلیل از دست اندرکاران برگزاری این همایش و... از برنامه‌های این مراسم بود.

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» با حضور جمعی از چهره‌های ملی و بین‌المللی محور مقاومت به منظور اعلام حمایت از جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
 
این همایش دو روزه در چهار محور دیپلماسی مقاومت، اصل مقاومت در قرآن، حکمرانی مقاومت و جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی در تالار برق کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha