• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403072418664
  • منبع : بازار

راهنمای خرید کولر گازی 18000

راهنمای خرید کولر گازی 18000

کولر گازی یکی از وسایل ضروری در هرخانه به خصوص در مناطق گرمسیری است. با توجه به تنوع برندها و مدل ها ، انتخاب بهترین کولر گازی 18000 می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از هاوین سنتر ، در این مطلب به نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید می‌پردازیم.

ظرفیت سرمایش

  • ظرفیت کولر گازی‌ها معمولاً با واحد BTU اندازه‌گیری می‌شود.
  • برای یک اتاق با مساحت 20 تا 30 متر مربع ، کولر گازی 18000 مناسب است . قبل از خرید مساحت اتاق خود را اندازی گیری کنید تا مطمئن شوید که این ظرفیت مناسب است .
  • ظرفیت خنک‌کنندگی مضربی از عدد 1000 است بنابراین واضح است که هرچه این عدد بالاتر برود قدرت کول گازی در ایجاد سرمایش بیشتر میشود.

نوع کولر گازی

کولر گازی‌ها به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند:

  • کولر گازی پنجره‌ای: مناسب برای فضاهای کوچک و نصب آسان
  • کولر گازی اسپلیت: برای فضاهای بزرگ‌تر و دارای دو واحد داخلی و خارجی که معولا کارایی بالاتری دارد.

انرژی و مصرف برق: بررسی برچسب انرژی کولر گازی اهمیت زیادی دارد. کولر گازی‌هایی با برچسب انرژی A و بالاتر معمولاً مصرف برق کمتری دارند و در بلندمدت هزینه‌های کمتری را به شما تحمیل می‌کنند.

ویژگی‌های اضافی

  • فیلترهای هوای قابل شستشو: این فیلترها به بهبود کیفیت هوا کمک می‌کنند.
  • کنترل از راه دور: این ویژگی امکان تنظیم دما و حالت‌های مختلف را از فاصله دور فراهم می‌کند.
  • حالت‌های مختلف کارکرد: مانند حالت خواب، حالت توربو و غیره

برند و گارانتی

انتخاب برند معتبر و بررسی شرایط گارانتی از جمله نکات کلیدی در خرید کولر گازی است.

برندهایی مانند ال جی، سامسونگ، جنرال و گری معمولاً کیفیت بالایی دارند و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهند.

قیمت و مقایسه

قبل از خرید قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید همچنین نظرات و تجربیات کاربران قبلی را مطالعه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چند مدل از بهترین کولر گازی‌های 18000 ایرانی و خارجی

راهنمای خرید کولر گازی 18000

کولر گازی 18000 یکی از پر استفاده ترین کولر های گازی و اسپلیت می باشد و مخصوصا برای استفاده مغازه ها و آپارتمان ها و ادرات کارایی بسیار زیادی هم دارد برندهای زیادی این ظرفیت را تولید کرده اند برای مشاهده انواع برندهای کولر گازی می توانید به لینک  https://havincenter.com/tags/18000-air-conditioner  مراجعه کنید .
 

فروشگاه هاوین سنتر در زیر به معرفی چند مورد برند کولر گازی با ظرفیت 18000 پرداخته است . که در رنج های قیمتی خود بهترین می باشند و

کولر گازی گری 18000:

شرکت گری یک شرکت چینی بوده است که در زمینه تولید کولر گازی‌ های اسپلیت و سیستم‌های تهویه‌ مطبوع فعالیت می‌کند این برند سعی کرده برای تمامی کولر گازی‌های تولیدی خود از جمله کولر گازی 18000 از گاز مبرد r410a استفاده کرده است .باید بگوییم که این گاز به لایه اوزون هیچ آسیبی وارد نمی‌کند و این کولر گازی در طولانی‌مدت دچار مشکلی نخواهد شد.

کولر گازی جی پلاس 18000:

این محصول یکی محصولات جدید شرکت گلدیران است که علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی منحصر به ‌فردی که دارد دارای قابلیت‌های متفاوت و متنوعی است. این کولر گازی 18000 باتوجه‌به ظرفیتی که دارد بیشتر برای محیط‌های بزرگ و متوسط طراحی شده است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این کولر گازی گارانتی ۵ ساله ی موتور آن است که بسیار آن را محبوب کرده. همچنین از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به پره‌های طلایی، پرتاب باد 4 طرفه، رطوبت‌زدایی، حالت خواب، تایمر و... اشاره کرد.

کولر گازی جنرال شکار 18000

در واقع باید بگوییم که این برند زیر مجموعه شرکت معروف جنرال بوده که در صنعت تهویه ‌مطبوع فعالیت می‌کند. این کولر گازی دارای ویژگی‌های بسیار زیادی از جمله کارایی بسیار بالایی که دارد و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی است .

کولر گازی 18000 جنرال شکار به دلیل اندازه متوسط رو به بزرگ معمولا برای سرمایش یا گرمایش یک خانه بزرگ و یا یک محیط کاری که افراد زیاد به آن رفت و آمد دارند بسیار مناسب است .

این کولر گازی به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود.

کولر گازی اجنرال 18000

اجنرال یکی از برندهای معروف است که از هرکسی بپرسید برای خرید کولر گازی کدام برند بهتر است اولین برندی که به شما معرفی می‌کند برند اجنرال خواهد بود.

این کولر گازی در کشورهای چین و تایلند مونتاژ می‌شوند در آن‌ها از کمپرسورهای ژاپنی و چینی استفاده می‌شود.

راهنمای خرید کولر گازی 18000

برند اجنرال یکی از برندهایی است که از لحاظ تنوع نیز یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در حال حاضر به شمار می‌رود.

کولر گازی 18000 اجنرال به دلیل قیمت مناسب ، مصرف پایین و کیفیت بالای قطعاتش توانسته یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار ایران باشد سهم فروش زیادی را به خدش اختصاص داده است .

کولر گازی ال جی 18000

 وقتی سخن از کیفیت و کارایی به میان می آید نام ال جی مثل الماس می‌درخشد.

برند ال جی یکی از معروف ترین برندهای بازار در تولید محصولات لوازم‌خانگی است که محصولات کولر گازی این برند نیز از این کیفیت بی‌بهره نبوده است.

 برند ال جی در زمینه تولید تهویه‌ مطبوع نیز زبانزد بسیاری از افراد دنیا است . کولر گازی 18000 برند ال جی توانایی بسیار بالایی در سرد و گرم کردن فضای مورد نظر شما دارد .

در این کولر گازی از ترموستات  برای مشخص‌کردن محدوده‌های دمایی استفاده شده است.یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این کولر گازی ساده  و آسان‌تر بودن سرویس و نگه‌داری  آن نسبت به کولرهای آبی است و مصرف برق آن هم بسیار کم و ناچیز است که این ویژگی بسیار در بین کاربران موردتوجه قرار گرفته است.

نتیجه‌گیری

خرید یک کولر گازی 18000 نیازمند بررسی دقیق نیاز ها و شرایط محیطی شماست . با توجه به نکات ذکر شده میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از خنکی مطبوع در روز های گرم تابستان لذت ببرید . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع برند کولر گازی می توانید به وب سایت هاوین سنتر  یکی از فروشگاه های لوازم خانگی مراجعه کنید.


انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha