• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072418556
  • خبرنگار : 71588

بن گویر: طی هشت ماه ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان اسرائیلی‌ها توزیع شده است

بن گویر: طی هشت ماه ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان اسرائیلی‌ها توزیع شده است

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، طی هشت ماه گذشته ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان سکنه صهیونیست اراضی اشغالی فلسطین توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم گفت طی هشت ماه گذشته ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان سکنه صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی توزیع شده است.

توزیع سلاح میان شهرک‌نشینان صهیونیست هم‌زمان با افزایش حملات آنها به فلسطینی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله کرانه باختری و شهر قدس صورت گرفته است. خبرگزاری شهاب پیشتر گزارش داده بود، سه صهیونیست در تیراندازی در یک ایستگاه اتوبوس در شمال کریات مالاچی در عسقلان به شدت مجروح شدند.

پیشتر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین در موضعی افراطی گفت: «عملیات تیراندازی در کریات ملاچی بار دیگر ثابت می‌کند که توزیع سلاح باعث نجات جان اسرائیلی‌ها می‌شود و ما همچنان به مسلح کردن جمعیت اسرائیل خواهیم پرداخت.»

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بن گویر سلاح گرم را در میان صدها هزار صهیونیست توزیع کرده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته بود: «عملیات کریات ملاچی به ما یادآوری می‌کند که کل اسرائیل به یک خط رویارویی تبدیل شده‌ است و خرابکاران فقط از غزه نیامده‌اند تا ما را بکشند.»

جنگ غزه موجب تشدید تنش‌ها در کرانه باختری شده است. از هفتم اکتبر تاکنون، خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته و آن‌ها از حمایت کابینه راست افراطی رژیم اشغالگر برخوردار هستند. یورش به خانه‌ها و مزارع فلسطینیان در روستاهای فلسطینی به امری عادی تبدیل شده و ارتش رژیم صهیونیستی نه‌تنها با آن مقابله نمی‌کند، بلکه از شهرک‌نشینان افراطی حمایت به عملی می‌آورد.

رژیم صهیونیستی با وجود کشتارها و جنایت‌هایی که در طول یک سال علیه مردم غزه به راه انداخته است، به هیچ یک از اهداف خود از جمله نابودی حماس، بازگرداندن اسرا و از بین بردن تهدیدات علیه خود دست نیافته است. جنگ این رژیم در غزه همچنان ادامه دارد و به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار نفر منجر شده است.

از سوی دیگر وزیر امنیت داخلی تندرو رژیم صهیونیستی در سخنانش مدعی شد که تل‌آویو اکنون فرصت ضربه زدن به ایران را دارد. او ادعا کرد: «ما اکنون فرصت ضربه زدن به ایران را داریم و بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) به دنبال اتخاذ تصمیمات شجاعانه است.»

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این وزیر افراطی رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه لفاظی‌هایش گفت: «اگر ما ورود سوخت به نوار غزه را متوقف کرده بودیم، اکنون موفق شده بودیم گروگان‌ها را بازگردانیم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha