• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403072418437
  • خبرنگار : 71460

ناگلزمان و بهترین نمایش ژرمن‌ها در سال جاری

ناگلزمان و بهترین نمایش ژرمن‌ها در سال جاری

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از درخشش بازیکنانش در بازی برابر هلند تمجید کرد و نیمه نخست بازی با این تیم را بهترین نمایش امسال ژرمن‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی آلمان در دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند به پیروزی رسید و توانست به عنوان اولین تیم صعودش را به دور حذفی قطعی کند. مانشافت با این پیروزی به اولین تیم سطح A لیگ ملت‌ها تبدیل شد که صعودش را به دور حذفی قطعی می‌کند. جیمی لولینگ تنها گل این دیدار را برای ژرمن‌های میزبان به ثمر رساند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از این دیدار گفت: نیمه اول مقابل هلند بهترین بازی ما در سال جاری بود. خوب کار کردیم و خیلی کم به حریف اجازه ورود به محوطه جریمه خودمان را دادیم. کاملا مستحق برد بودیم. از بازی جیمی لولینگ خیلی لذت بردم. او واقعا من را تحت تاثیر قرار داد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره راهیابی به دور حذفی و هدف مانشافت در این رقابت‌ها گفت:‌ جاه‌طلبی زیادی برای موفقیت در لیگ ملت‌ها داریم. جو فوق‌العاده‌ای بین بازیکنان وجود دارد. همه بازیکنانم عطش زیادی برای بردن دارند. 

ناگلزمان و بهترین نمایش ژرمن‌ها در سال جاری

آلمان برای مصاف با هلند هفت تغییر در ترکیبش ایجاد کرد و بازیکنان کلیدی‌اش از جمله جمال موسیالا، کای هاورتز و مارک آندره تراشتگن برابر لاله‌های نارنجی غایب بودند. همچنین دنیز اونداف که در جریان پیروزی دو بر یک مقابل بوسنی درخشید، پس از مصدومیت هنگام گرم‌کردن از فهرست ژرمن‌ها بیرون رفت و این اتفاق باعث شد تا لولینگ اولین بازی ملی‌اش را تجربه کند.

جیمی لولینگ، مهاجم ۲۳ساله اشتوتگارت، در پایان مسابقه به شبکه ZDF آلمان گفت: با ارائه فوتبال تیمی توانستیم پیروز شویم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم و گلزنی کردم. هلند تیم خوب و سطح بالایی است ولی ما بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم برنده شویم.

یوزوآ کیمیش، کاپیتان تیم ملی آلمان، نیز گفت: همه بازیکنانی که مقابل هلند به میدان رفتند میل زیادی به پیروزی داشتند. با وجود مصدومان زیادی که برای این دیدار داشتیم توانستیم هلند را شکست دهیم. به همین خاطر به این تیم افتخار می‌کنم. بازیکنان جدید زیادی مقابل هلند به میدان رفتند ولی دیدید که تفاوت چندانی ایجاد نشد و جیمی (لولینگ) نیز در اولین بازی درخشید و توانست گل بزند.

قبل از این بازی از مانوئل نویر، توماس مولر و ایلکای گوندوغان که همگی بعد از یورو ۲۰۲۴ از تیم ملی آلمان خداحافظی کردند تجلیل شد و این ستاره‌ها مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha