• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072217212
  • خبرنگار : 50176

استاندار:

شورای جوانان لرستان راه‌اندازی می‌شود

شورای جوانان لرستان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شورای جوانان به زودی در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

ابوطالب شفقت بیست و دوم مهرماه در حاشیه بازدید از کانون پرورشی فکری کودک و نوجوانان استان، بیان کرد: شورای جوانان با پیشنهاد نوجوانان عضو کانون پرورش فکری و با محوریت استانداری و اداره کل آموزش و پرورش به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: در این شورا جوانان علاقمند و فعال در حوزه آموزش و فرهنگی عضو شده و هر فصل یکبار جلسات خود را با مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار خواهند کرد.

استاندار تصریح کرد: در این شورا مسائل و انتظارات قشر جوان، نوجوان و کودک تشریح و برای آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

شفقت همچنین به دیدار با مربیان، کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری اشاره کرد و گفت: در این دیدار صمیمی موارد و پیشنهادات خوبی ارائه شد که برای رسیدگی به آنها به زودی جلسه‌ای با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نگاه کودکان و نوجوانان خلاق نسبت به مسائل پیرامون اجتماع و جهان، اضافه کرد: اعضای نوجوان عضو کانون دو مسئله مهم توجه به مناطق محروم و شورای جوان را مطرح کردند که جای تقدیر دارد. 

استاندار اظهار کرد: در روزگاری که دامنه جنایات سخیف رژیم کودک‌کش صهیونیستی منطقه را فرا گرفته توجه کودکان و نوجوانان ما به مناطق محروم از جمله کودکان غزه و فلسطین که اسیر این جنایات بی‌شرمانه هستند جای خشنودی و تقدیر دارد.

شفقت طرح جامع فیزیکی کانون، ساخت گنبد و تجهیز رصدخانه، تئاتر کودک و نوجوان، تجهیز بیشتر آزمایشگاه‌ها، توسعه کتابخانه‌های سیار و ساخت کارگاه رباتیک را از دیگر مطالبات اعضای کانون پرورش فکری برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا حد امکان و با کمک سازمان برنامه و بودجه و نوسازی و تجهیز مدارس به این مطالبات رسیدگی کنیم.

وی تاکید کرد: رسیدگی به انتظارات کانون پرورش فکری نقش مهمی در آینده نظام آموزشی استان خواهد داشت.

در این دیدار استاندار لرستان به صورت وبینار با مدیر کانون پرورش فکری شهرستان بروجرد ارتباط برقرار کرده و در جریان مطالبات و مشکلات این شهرستان نیز قرار گرفت.

در حاشیه این دیدار همچنین کتاب زندگینامه و روایات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) توسط یکی از کودکان عضو کانون به استاندار لرستان اهدا شد.

در این روز شفقت از کتابخانه‌های سیار، مرکز نجوم و ساختمان برگزاری کلاس‌های هنرهای تجسمی کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha