• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072217195
  • خبرنگار : 50040

در نشست استاندار با مجمع نمایندگان گیلان مطرح شد؛

حل ۳۹ مشکل گیلان در ۳۹ ماه

حل ۳۹ مشکل گیلان در ۳۹ ماه

ایسنا/گیلان استاندار گیلان از برگزاری جلسات ماهانه با مجمع نمایندگان استان خبر داد و گفت: مسائل اولویت دار استان را در سطح ملی و به صورت منظم پیگیری کنیم تا بتوانیم بخشی از مسائل مردم گیلان را در ماه های باقی مانده تا پایان مجلس حل کنیم.

هادی حق شناس امروز، ۲۲ مهرماه در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان، با بیان اینکه با حفظ استقلال دو قوه مجریه و مقننه درخصوص مسائل استان به بحث و تبادل نظر با نمایندگان پرداختیم، اظهار کرد: خوشبختانه درخصوص مسائل و مشکلات استان بین نمایندگان و مدیران استانی وحدت نظر وجود دارد.

وی با اشاره به احصای بخشی از مسائل و مشکلات استان در حوزه های راه و مسکن و گردشگری و محیط زیست و... در شهرستان های مختلف، افزود: مقرر شد که با همکاری قوای سه گانه مسائل استان را در سطح ملی و به صورت منظم پیگیری کنیم تا در پایان دوره مجلس و پایان کار دولت، بتوانیم بخشی از مسائل مردم گیلان را حل کنیم.

استاندار گیلان از تعیین اولویت های استان خبر داد و تاکید کرد: اگرچه مردم گیلان با مسائل و مشکلات زیادی مواجه هستند، اما امروز باید بخشی از مسائل را در اولویت قرار دهیم؛ در این راستا با حضور نمایندگان در استان، مسائل را مطرح می کنیم و نظرات دستگاه ها را می گیریم و به وزارتخانه ها منعکس می کنیم تا بخشی از مشکلات رفع شود.

حل ۳۹ مشکل گیلان در ۳۹ ماه

حل ۳۹ مشکل گیلان در ۳۹ ماه

مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز، با اشاره به همزمانی آغاز به کار دولت چهاردهم و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با توجه به شناخت استاندار از گیلان و تسلط ایشان بر مسائل و مشکلات، مقرر شد که جلسات را ماهانه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هر ماه یک مشکل مربوط به وزارتخانه مربوطه به صورت هدفمند پیگیری می شود، گفت: پس از جمع بندی مشکلات، رایزنی با وزرا جهت جذب اعتبارات لازم را در دستور کار داریم تا بتوانیم طی ۳۹ ماه باقی مانده تا پایان مجلس، ۳۹ مشکل مربوط به حوزه های انتخابیه را که در نهایت مشکل استان است را رفع کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اضافه کرد: با کمک نظرات کارشناسی تیم مدیریتی استان، آینده گیلان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق می دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha