• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072217092
  • خبرنگار : 50123

جریان تعطیلی یکی از بخش‌های بیمارستان لردگان در فضای مجازی چه بود؟

جریان تعطیلی یکی از بخش‌های بیمارستان لردگان در فضای مجازی چه بود؟

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان لردگان گفت: انتشار خبر تعطیلی بخشی از بیمارستان لردگان در فضای مجازی بزرگ‌نمایی بوده است.

عزت‌الله جمالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یکی از بخش‌های بیمارستان شهرستان لردگان به دلیل کمبود پرستار و برداشت‌های نادرست صورت گرفته، اظهار کرد: کمبود نیروی پرستار طی سال‌های اخیر در کشور وجود داشته و بیمارستان شهدای لردگان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است، اما با وجود کمبود نیروی پرستاری به همت کادر درمان و هماهنگی و همکاری بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خللی در ارائه خدمت به مردم  و بیماران ایجاد نشده است.

وی افزود: خروج نیروهای پرستاری طی ماه‌های گذشته به دلیل اتمام طرح کووید و یا  استخدام در سایر مراکز درمانی داخل و خارج استان بوده است که با توجه به کاهش تعداد مراجعین  جهت بستری در بیمارستان، طی ماه‌های اخیر و بدون ایجاد نارضایتی در مراجعین، از این فرصت جهت  بهسازی و نوسازی بخش‌های فرسوده بیمارستان استفاده  شد. 

جمالی گفت: بدیهی است رعایت استاندارد نسبت پرستار به بیمار و پرداخت مطالبات موجب ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و بیماران خواهد شد، لذا پیگیری‌های لازم در رده‌های مدیریتی بیمارستان ودانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جهت جذب نیرو صورت گرفته و منجر به استخدام تعدادی نیروی پرستار شده است که به زودی به کادر پرستاری بیمارستان اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و قول  مساعد وزارت بهداشت طی ماه‌های آینده آزمون استخدامی برگزار می‌شود و امید است مشکل کمبود نیروی بیمارستان تا حدودی جبران شود، کما اینکه جذب نیروی پرستاری در مراکز درمانی تنها پس از  اخذ مجوزهای مربوطه و از طریق آزمون‌های استخدامی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha