• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072217065
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد

اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در تبریز

اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۲میلیارد ریال در تبریز خبر داد. 

سرهنگ محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و استخراج تصاویر سارقان از محل‌های وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی ۲ متهم سابقه‌دار به هویت‌های معلوم شدند و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم را دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان، متهمان از قبول اتهام خودداری کرده و اذعان داشتند که مرتکب بزه نشده اند اما با توجه به سوابق قبلی متهمان و دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده، نهایتا لب به اعتراف گشوده و به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان تبریز معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در نتیجه بنا به اقرار متهمان مجموعا ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو کشف و بازسازی صحنه‌های سرقت انجام و ارزش ریالی پرونده‌های مکشوفه دو میلیارد ریال برآورد شده است که پرونده به همراه متهمان جهت ادامه دادرسی تحویل مرجع قضایی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد. 

کشف البسه ۸ میلیاردی قاچاق در شهرستان مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف انواع البسه زنانه، مردانه و کفش زنانه قاچاق به ارزش ۸ میلیارد خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران بخش انتظامی یامچی در محور یکانات_یامچی به یک دستگاه خودروی سمند حامل بار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۶۵ ثوب‌البسه زنانه، مردانه و تعداد ۴۳ جفت کفش زنانه خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را هشت میلیارد ریال برآورد کرده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha