• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403072216782
  • خبرنگار : 71460

ادرسون: گواردیولا گاهی روی اعصاب است/ کین بهترین مهاجمی بود که با او روبه‌رو شدم

ادرسون: گواردیولا گاهی روی اعصاب است/ کین بهترین مهاجمی بود که با او روبه‌رو شدم

دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی گفت افتخار می‌کند بخشی از پروژه پپ گواردیولاست. او در عین حال گفت سرمربی اسپانیایی گاهی اعصاب‌خردکن است.

به گزارش ایسنا، ادرسون مورائس از سال ۲۰۱۷ زیر نظر پپ گواردیولا کار می‌کند و در این مدت ۱۸ عنوان قهرمانی از جمله شش قهرمانی لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. ادرسون در مراسمی به مناسبت روز جهانی کودک در برزیل شرکت کرد. در این جشن یکی از کودکان از او نظرش را درباره پپ گواردیولا پرسید.

ادرسون ۳۱ساله گفت: با این سوال من را به درد سر خواهید انداخت. گواردیولا انسان خوبی است ولی گاهی آزاردهنده و اعصاب‌خردکن می‌شود. البته احتمالا حق دارد چون باید از بازیکن حرفه‌ای مطالبه‌گر باشد. گواردیولا ترکیبی از یک مرد خوب خارج از زمین و بسیار بسیار سختگیر در زمین فوتبال است و همچنین کسی است که مانند هر شخص دیگری وقتی عصبانی می‌شود به معنای واقعی کلمه عصبانی می‌شود. ما بازیکنان می‌دانیم نمی‌توانیم در طول فصل هفتاد بازی در سطح بالا انجام دهیم و بالاخره بازیکن افت می‌کند ولی وقتی گواردیولا بالای سر ماست، سعی می‌کنیم همیشه بهترین بازی ممکن را ایفا کنیم.

ادرسون: گواردیولا گاهی روی اعصاب است/ کین بهترین مهاجمی بود که با او روبه‌رو شدم

به گزارش ساکرنت، پپ گواردیولا از زمان ورود به سیتی در تابستان ۲۰۱۶ پنج بار به عنوان سرمربی برتر فصل لیگ جزیره انتخاب شده است. سیتی سال ۲۰۲۳ زیر نظر گواردیولا به تنها باشگاه انگلیسی تاریخ تبدیل شد که هر پنج جام - لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام حذفی انگلیس، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را در یک سال کسب می‌کند. او پیش از این با حضور در بارسلونا و بایرن مونیخ به موفقیت‌های زیادی دست یافته بود.

ادرسون معتقد است گواردیولا فوتبال لیگ برتر را تغییر داده است: «من توانستم نقش مهمی در این پروژه ایفا کنم. او با حضور در لیگ برتر توانسته انقلاب اساسی ایجاد کند. امروز هر تیم لیگ برتری را می‌بینید که چگونه می‌خواهد مثل تیم‌های پپ گواردیولا فوتبال مالکانه را بازی کند. افتخار می‌کنم زیر نظر مربی‌ای چون او کار کردم.

دروازه‌بان منچسترسیتی در پاسخ به این سوال که خطرناک‌ترین بازیکنی که در لیگ برتر با او روبه‌رو شده است، گفت: با مهاجمان خوب زیادی در لیگ برتر روبه‌رو شده‌ام ولی فکر می‌کنم سخت‌ترین و با کیفیت‌ترین آنها هری کین بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha