• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072216639
  • خبرنگار : 71516

هشدار حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی درباره «سرنوشت نامعلوم» فرزندانشان

هشدار حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی درباره «سرنوشت نامعلوم» فرزندانشان

جنبش حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیست نسبت به سرنوشت نامعلوم فرزندانشان هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در ویدیویی که اواخر روز شنبه منتشر شد، به خانواده‌های اسرای اسرائیلی نسبت به سرنوشت نامعلوم فرزندانشان هشدار داد.

حماس در این ویدیو تصاویر و اسامی ۶ اسیر اسرائیلی را که در حملات خود اسرائیل در غزه کشته شدند و ارتش رژیم صهیونیستی اوایل سپتامبر به اجسادشان در تونلی در شهر رفح در جنوب نوار غزه دست یافت، منتشر کرد.

طبق گزارش العربی الجدید، در این ویدیو آمده است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده‌های اسرا وعده داد که آن‌ها را از طریق فشار نظامی و جنگ نسل‌کشی در غزه زنده بازمی‌گرداند اما به دلیل وعده‌های شوم او اسرا کشته برگشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از یافتن اجساد برخی اسرای صهیونیست، حماس را به قتل آن‌ها متهم کرد اما حماس بارها این را تکذیب کرده است.

«ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اخیرا در سالروز عملیات طوفان الاقصی، با اشاره به کشته‌شدن اسرای صهیونیست در بمباران این رژیم در غزه گفت: در صورت ادامه سرسختی‌های نتانیاهو و دولت تروریست او، ممکن است آنچه برای ۶ اسیر اسرائیلی در رفح اتفاق افتاد، برای دیگر اسرای دشمن تکرار شود. ما دستورالعمل‌هایی داریم مبنی بر اینکه در صورت به خطر افتادن جان اسرا یا درگیری‌ها در نزدیکی آن‌ها، اسرا را به اماکنی امن‌تر منتقل می‌کنیم.

سخنگوی القسام گفت: خطرات پیش روی اسرای اسرائیلی روز به روز بیشتر می‌شود. اسرای اسرائیلی ممکن است در مناطق درگیری قرار گیرند یا حتی توسط نیروهای دشمن مورد اصابت قرار گیرند. شاید سرنوشت «رون آراد» در انتظار این ۱۰۰ اسیر باشد.

رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی است که سرنوشت او از سال ۱۹۸۶ همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی شنبه مرکز تل‌آویو را بستند و خواهان امضای معامله تبادل اسرا با حماس برای آزادی فرزندانشان شدند. تل‌آویو احتمال می‌دهد ۱۰۱ اسیر در غزه باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha