• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403072116433
  • خبرنگار : 30192

واکنش ابراهیم قاسمپور به اظهارات بیرانوند

واکنش ابراهیم قاسمپور به اظهارات بیرانوند

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اظهارات علیرضا بیرانوند درباره «پرداخت شیرینی به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس» گفت: این موضوعات تازگی ندارد، در کل فوتبال ما این مسائل وجود دارد و قدرت قاطعی هم نیست که جلوی آن را بگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی فوتبال ایران در چارچوب سومین دیدارش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پنجشنبه شب مهمان ازبکستان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه ایران ۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل کمتر در رتبه دوم گروه A قرار گرفت.

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی بدون گل ایران برابر ازبکستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: بازی جالبی نبود، هر دو تیم به دنبال انجام یک بازی تدافعی بودند که ابتدا گلی را دریافت نکنند و از اشتباهات تیم حریف استفاده کنند. زمانی که تیم ملی ۱۰ نفر شد بهتر بازی کرد و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، به طور کلی بازی کم خطری بود. تاکتیک خاصی برای رسیدن به گل نداشتیم، به نظرم دلیل آن شناخته شدن بازیکنان ما است و اینکه چند سالی است کنار هم بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند چرا که به راحتی آنالیز می‌شوند. بیشتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کردیم تا طارمی و آزمون بهره ببرند که آنها را مهار کرده بودند، بعد از آمدن قایدی و قلی‌زاده شرایط به نفع ما شد چون این دو بازیکنان تکنیکی و سرعتی هستند و تیم‌ها هم شناخت زیادی از آنها ندارند.

بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره لیست تیم ملی بیان کرد: هر لیستی که اعلام شود مخالفانی دارد، تعدادی از بازیکنان می‌توانستند در لیست حضور داشته باشند. من معتقد هستم که تحت هر شرایطی به جام جهانی صعود خواهیم کرد، باید به فکر بازی‌های تیم در جام جهانی باشیم نه اینکه صرفا به جام جهانی صعود کنیم. در هر صورت انتخاب با سرمربی است و جوابگوی شرایط هم خود او خواهد بود.

قاسمپور در ارزیابی از بازی بعدی ایران برابر قطر گفت: در گروهی که هستیم، شانس زیادی برای صعود داریم و حتی می‌توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. نباید تیمی را دست کم گرفت. قطر دو دوره قهرمان جام ملت‌ها شده ولی شرایط گذشته را ندارد. نباید شایستگی‌های آنها را نادیده گرفت اما قهرمانی‌های آنها اما و اگر داشت و خیلی از مسائل دست به دست هم داد تا قطر قهرمان شد. تیم ملی قطر از نظر نیروی انسانی در تنگنا قرار دارد و حتی بازیکنانی دارد که دو ملیتی هستند. چون نمی‌توانند خلع بازیکن را در داخل پر کنند، مجبور می‌شوند از این بازیکنان استفاده کنند. شرایط آنها مانند جام ملت‌ها نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اظهارات علیرضا بیرانوند درباره پرداخت رشوه به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوعات تازگی ندارد. در کل فوتبال ما این مسائل وجود دارد. البته که خیلی جاهای دیگر هم است. قدرت قاطعی هم نیست که جلوی آن را بگیرد. اتفاقات زیادی افتاده از جمله مساله کرمان و ویلموتس که چیزی تغییر نکرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha