• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403072116022
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان اعلام کرد:

انجام بیش از ۱۸۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان اردبیل

انجام بیش از ۱۸۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در مدت زمان اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، از ۱۵ شهریور ماه سالجاری تا ۱۵ مهر ماه به مدت یک ماه، توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و همراهی سایر دستگاههای مرتبط، ۱۸۹۶ مورد بازرسی موردی و نوبه‌ای از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان انجام شده است.

مسعود ایرانی ۲۱ مهر در جمع خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس اظهار کرد: اداره کل صنعت ، معدن و تجارت برحسب رسالت سازمانی، در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمتها به منظورافزایش رفاه عمومی درایام بازگشایی مدارس با بهره مندی از پتانسیلها و مکانیزم‌های نظارتی، مایحتاج عمومی و کالاهای ضروری از قبیل روغن نباتی، گوشت، کیف و کفش، پوشاک، دفترچه تحصیلی دانش آموزان و سایر کالاهای مورد نیاز استان را تامین و از طریق برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات و یا توسط شبکه های صنفی بصورت جشنواره فروش فوق العاده در فروشگاههای زنجیره ای و فروشگاههای بزرگ برای عموم شهروندان عرضه کرده است.

وی افزود: در همین راستا طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان این اداره کل  تعداد ۶۴۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین نظام صنفی تضییع حقوق مصرف کنندگان در سطح استان جریمه شدند.

ایرانی خاطرنشان کرد: در مدت زمان  اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس،  از ۱۵ شهریور ماه سالجاری تا ۱۵ مهر ماه به مدت یک ماه توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و همراهی سایر دستگاههای مرتبط ، ۱۸۹۶ مورد بازرسی موردی و نوبه ای از واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی در استان انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: حاصل بازرسی‌های انجام گرفته در این مدت تشکیل ۶۴۷ فقره پرونده به ارزش ۱۱۳ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال است.

این مقام مسوول یادآور شد: در راستای بهره گیری از توان و پتانسیل آحاد مردم به منظور جلوگیری از تخلفات اقتصادی و صنفی طی این مدت ۷۳۹ مورد گزارش و شکایات بصورت حضوری ، کتبی و یا تلفنی از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی۱۲۴ دریافت شده که از این مجموع ۲۹۰ مورد رسیدگی شده و ۴۳۴ مورد نیز به دلیل بررسی بیشتر نیازمند نظریه کارشناسی بوده که در حال رسیدگی می باشد و ۱۵ مورد نیز غیرقابل پیگیری است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در پایان عنوان کرد: در این مدت بالغ بر ۱۵۲ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط با طرح نظارتی بازگشایی مدارس در سطح استان صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha