• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072115801
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تفاهم‌نامه ساخت واحد آموزشی ۶ کلاسه در شهر سیب و سوران منعقد شد

تفاهم‌نامه ساخت واحد آموزشی ۶ کلاسه در شهر سیب و سوران منعقد شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم‌نامه میان خیر بومی شهرستان سیب و سوران و این اداره‌ کل ساخت یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در مقطع متوسطه در شهرستان سیب و سوران آغاز شد.

میثم لک زایی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و تجهیزات موجود در سیب و سوران بر اهمیت مشارکت خیران در توسعه زیرساخت‌های آموزشی تاکید کرد و افزود: این پروژه با هدف ارتقای شرایط تحصیلی دانش‌آموزان منطقه و بهبود زیرساخت‌های آموزشی در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران مدرسه ساز ستون‌های امید و پیشرفت در مناطق محروم هستند و تلاش‌های آن‌ها، علاوه بر افزایش فضای آموزشی استاندارد، باعث شده تا دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار نیز از فرصت‌های آموزشی برابر بهره‌مند شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی در مناطق محروم و دورافتاده از اهمیت بسیاری برخوردار است، عنوان کرد: عدالت آموزشی به معنای فراهم آوردن فرصت‌های برابر برای تمامی دانش‌آموزان، فارغ از موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی، نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه پایدار و رشد اجتماعی کشور دارد و افتتاح این مدرسه تیزهوشان در سراوان، نمونه‌ای بارز از تلاش برای کاهش شکاف‌های آموزشی بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار است.

افتتاح مدرسه تیزهوشان دخترانه استاندارد و مجهز در سراوان

وی همچنین از افتتاح یک مدرسه تیزهوشان دخترانه مجهز و استاندارد در سراوان خبر داد و گفت: این مدرسه به همت اداره کل نوسازی مدارس استان و مشارکت خیر نیک اندیش سید حسن طباطبایی رفیعی با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال و با زیربنای با ۸۰۰ مترمربع ساخته شده است.

لک زایی افزود: این فضای آموزشی با زیرساخت‌های مدرن و استاندارد، فرصتی طلایی برای ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر سراوان را فراهم کرده تا در محیطی امن و مجهز به تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این مدرسه گامی مؤثر در مسیر عدالت آموزشی و پرورش استعدادهای درخشان است، گفت: این دستاورد بزرگ برای دانش‌آموزان سراوان، چراغی روشن برای آینده درخشان جوانان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha