• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072015671
  • خبرنگار : 50180

تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه

تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه همایش تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه برگزار و از فعالان این کانون‌ها تجلیل شد.

حجت الاسلام غلامعلی قدیریان در این همایش با بیان اینکه هم اکنون ۶۲۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان کرمانشاه فعال است، گفت: بالغ بر ۱۰۰ کانون از این تعداد در مناطق اهل سنت استان فعالیت دارند.

قدیریان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید تقویت شوند، تاکید کرد: در شش ماهه دوم سال تقویت کانون‌های فرهنگی هنری به ویژه کانون‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار را در برنامه داریم.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی پویش «نصر مقاومت» در مساجد استان، گفت: این پویش با هدف حمایت از مردم لبنان و غزه راه اندازی شده و  امید است بتواند در کنار ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای مردم مظلوم لبنان و غزه، در روحیه دهی به این مردم ستم دیده برای ایستادگی در برابر دشمنان تاثیرگذار باشد.

قدیریان با اشاره به اجرای این پویش در ۲۵ مسجد استان، افزود: علاقمندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای کمک به مردم جنگ زده لبنان ارسال کنند.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کرمانشاه با بیان اینکه این پویش در حوزه تولید محتوا هم فعال است، یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار چندرسانه‌ای خود را در قالب فیلم کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای و یک دقیقه‌ای برای شرکت در این پویش در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قرار دهند.

وی در ادامه یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در دست اجرا در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه را طرح «طراوت» عنوان و اظهار کرد: این طرح با همکاری مجموعه آموزش و پرورش از ابتدای مهر امسال کلید خورده  و تا شهریور سال آینده ادامه خواهد داشت.

قدیریان افزود: در طرح طراوت تلاش شده با تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و... در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور به حضور در مساجد ترغیب  شوند.

رونمایی از تابلو  «مسجد، کانون زندگی» و پوستر «عهدواره ستارگان مسجدی» از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان این مراسم هم از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه تجلیل شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha