• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072015547
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مسابقات فوتسال کارگری در زاهدان به کار خود پایان داد

مسابقات فوتسال کارگری در زاهدان به کار خود پایان داد

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از پایان مسابقات فوتسال محلات کارگری در زاهدان خبر داد.

حسین سعیدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: در راستای گرامیداشت شهدای خدمت، وطن ومقاومت و با هدف ترغیب قشر کارگر با همت هیات فوتبال کارگری استان به انجام ورزش و تقویت جسمانی، مسابقات فوتسال کارگران با حضور ۲۷تیم در نه گروه در زاهدان اجرا شد.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال، جام محلات کارگری زاهدان، براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در ۳۲ شب برگزار شد که طی این مدت ۲۴۳ گل بین تیم های شرکت کننده رد و بدل شده و در نهایت تیم شرکت مهندسی دلتا رتبه اول و تیم سردار شهید شیبک رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی تصریح کرد: به تیم های اول و دوم مسابقات، کاپ قهرمانی، لوح قهرمانی، تقدیرنامه به همراه جوایز نقدی تقدیم شد.

سعیدیان با اشاره به پایان یافتن این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم فوتسال مقاومت زاهدان موفق به کسب مقام اخلاق شد.

وی بیان کرد: در اختتامیه مسابقات احکام انتصاب آقایان «پوریا جهان تیغی» به عنوان رییس هیات شطرنج ورزش کارگری سیستان و بلوچستان، «عزیزالله پیروز منش» مدیر روابط عمومی هیات ورزش کارگری شهرستان زاهدان و «علی میرشکاری» نائب رییس هیات ورزش کارگری و مسوول کمیته برگزاری مسابقات کارگری شهرستان زاهدان توسط مسوولین به نامبردگان اعطا شد.

رئیس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ورزش و جوانان، هیات  فوتبال استان، هیات فوتبال بسیج سپاه سلمان و بسیج ورزشکاران در برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: برگزاری مسابقات مختلف کاری در اولویت این هیات بوده و در طول سال در رده ها و رشته های مختلف اجرا می‌شود.

مسابقات در سه مجموعه های فرهنگی ورزشی استانداری، مجموعه انقلاب کارگران و دانشگاه هاتف برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha