• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072015545
  • خبرنگار : 50177

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

اقتدار ایران در وعده صادق برای دشمنان محرز شد

اقتدار ایران در وعده صادق برای دشمنان محرز شد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: وعده‌ صادق ضربه سختی بر پیکر رژیم‌جعلی صهیونیست وارد کرد و در این عملیات غرورآفرین اقتدار و صلابت، انسجام و مقاومت را نشان دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر امروز بیستم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، با بیان اینکه وحدت و همبستگی در جمعه نصر به نمایش گذاشته شد، بیان کرد: تفرقه، هدف دشمن بوده لذا وظیفه مسلمانان حفظ انسجام و وحدت است و بر دولت‌هایی که با رژیم کودک‌کش صهیونیست ارتباط دارند بسیار ننگ است و باید روابط خود را با این رژیم غاصب قطع کنند.

وی اضافه کرد: رژیم‌صهیونیستی از منابع مالی برخی دولت‌های اسلامی برای جنایت در غزه استفاده می‌کنند و قابل پذیرش نیست که همه امکانات در اختیار این رژیم قرار گیرد تا بتواند جنایت خود را بیشتر کند و توجه داشته باشند که رژیم‌غاصب دشمن بشریت است.

شمسی‌فر اضافه کرد: جمهوری اسلامی حامی مظلومان است و با همراهی مردم با تجمعات زیادی از مردم غزه و فلسطین حمایت کرده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد اضافه کرد: وعده‌ صادق ضربه سختی بر پیکر رژیم‌ جعلی وارد کرد و در این عملیات غرورآفرین اقتدار و صلابت، انسجام و مقاومت نشان داده و ثابت شد جمهوری اسلامی ایران محکم در برابر دشمن ایستاده و در مقابل هر متجاوزی مقتدرانه دفاع می‌کند.

وی یادآور شد: این عملیات وحشت و هراسی سخت را در بین این رژیم‌ غاصب ایجاد کرد و آن‌هایی که مدعی بودند همه چیز را رصد می‌کنند دست برتر نیروهای نظامی و اقتدار ایران را دیدند.

شمسی‌فر با بیان اینکه با ترور فرماندهان جبهه مقاومت در محور مقاومت خللی ایجاد نمی‌شود، گفت: جبهه مقاومت این مسیر نورانی را تا از بین بردن رژیم منحوس ادامه می‌دهند و دشمن بداند امنیت آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی مختل شده است؛ دشمن در فضای مجازی به دنبال این است که امنیت روانی را خدشه‌دار کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha