• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072015544
  • خبرنگار : 50616

ملی پوش آملی قهرمان مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی شد

ملی پوش آملی قهرمان مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی شد

ایسنا/مازندران آرتین صدیقی ملی پوش آملی تیم تنکابن عنوان قهرمانی مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی کشور را که شهرستان آمل میزبان آن بوده را از آن خود کرد.

 امروز۲۰ مهر ماه درپایان این مرحله که با رقابت ۴۰ دوچرخه سوار از ۱۰ تیم استان‌های شمالی کشور درمسیر بلوار ولایت آمل برگزار شد، عبدالرحیم براتی از تیم گنبد و امیداسفندیاری از تیم عباس آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان آمل گفت: این شهرستان پس از سال‌های طولانی، میزبان یک رویداد مهم در رشته دوچرخه سواری شده و این مهم برای هیات دوچرخه سواری آمل که ملی پوشان دختر و پسر به تیم‌های ملی معرفی کرده است، نوید بخش روزهای پرفروغ آینده است.

ملی پوش آملی قهرمان مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی شد

محسن قربان زاده افزود: مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی درمسیر بلوار ولایت آمل برگزار شد و دوچرخه سواران در مرحله حذفی این دور با هم رقابت کردند.

رییس هیات دوچرخه سواری مازندران هم در این خصوص با اشاره به اینکه امسال سومین سال برگزاری لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی کشور است که مازندران میزبان آن را برعهده دارد، افزود: برگزاری این مسابقات باعث شناسایی استعدادهای جدید دراین رشته ورزشی و قرار گرفتن در میان برترین‌های دوچرخه سواری درسطح استانهای شمالی است.

صابراکبرزاده ادامه داد: سطح کیفی مسابقات درچهارمرحله‌ای که در شهرهای مختلف استان برگزارشده رضایت بخش بوده و نکته مهم اینکه شهرستان آمل نیز پس از سالها میزبان مسابقات ورزشی شده تا این شهرستان نیز قابلیت‌های بالای ورزشی خود را نشان دهد.

ملی پوش آملی قهرمان مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی شد

وی یاداورشد: مرحله پنجم و پایانی مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی نیمه دوم آبان به میزبان شهرستان تنکابن برگزار خواهد شد.

تا پایان چهارمرحله مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان‌های شمالی، تیم عباس آباد،  پیشتاز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha